اتحاد در نیمکت پرسپولیس، رمز موفقیت

کدخبر: ۱۶۴۶۵۹
وجود اتحاد در یک تیم ورزشی برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است.تیم های متعدد فوتبالی در جهان بودند و هستند که ترکیب اصلی قدرتمندی دارند اما بخاطر وجود اختلاف و نارضایتی از نیمکت نشینی، در پایان موفقیتی کسب نمی کنند.پرسپولیس این فصل شاید مثال خوبی برای اتحاد درون تیمی و اوج گرفتن این تیم بسوی قهرمانی است.
اتحاد در نیمکت پرسپولیس، رمز موفقیت

پرسپولیس بعد از یک دهه در آستانه کسب عنوان قهرمانی است و بازیکنان این تیم خوشحال از این موفقیت بزرگ در انتظار روزهای پایانی فصل و جشن بزرگ خود هستند. تیمی که برانکو ایوانکوویچ در طول دو و نیم فصل اخیر شکل داد و در ادامه آنها را به سمت موفقیت سوق داد، توانستند حسرت یک دهه ای سرخپوشان و هواداران را خاتمه دهند. تیمی که علیرغم حواشی ریز و درشت رسانه‌ها و هواداران را همسو و همراه خود کردند و حتی شکست بزرگ در دربی هشتاد و چهارم هم مانع از حمایت هواداران از آنها نشد.

این شادی بزرگ در روزهای پایانی لیگ از سوی نیمکت نشینان که در حالت طبیعی باید از بازی نکردن و فرصت کم خود ناراضی باشند، اما آنها خود را جزیی انکار ناپذیر از لشگر پیروز این فصل می‌دانند.حمید طاهرخانی که ازاو به عنوان استعداد سالیان آتی فوتبال ایران نام برده می شود تا رضا کرملاچعب که درانتظار فرصتی برای خودنمایی با پیراهن این تیم است و احسان علوان زاده که در این فصل چند بازی را بعنوان یار تعویضی به میدان آمد و حتی حامد اقایی و ... دل‌هایی متحد که تیم را قهرمان می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید