شوخی کواکبیان و لاریجانی در مجلس

کدخبر: ۱۶۴۹۳۵
نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکری خطاب به لاریجانی پرسید که «چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟» و گفت: عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده! این حرف بسیار بی‌ربطی است.

به گزارش خبرآنلاین، بخشی از جلسه علنی امروز- دوشنبه، 21 فروردین- به تذکر نمایندگان در مورد حمله آمریکا به سوریه اختصاص یافت.

در این میان مصطفی کواکبیان نماینده تهران هم از قافله نمایندگان تذکر دهنده، جا نماند. بعد از آنکه زنجیره تذکرهای نمایندگان با چاشنی اعتراض به رویکرد آمریکا و همراهی سوریه و روسیه با کلام لاریجانی به نقطه پایان رسید، (اینجا) کواکبیان نیز با فاصله زمانی اندکی،‌ زبان به تذکر گشود.

کواکبیان پیش از آغاز تذکرش، طبق روال معمول اعلام مواضع توام با مطایبه‌اش خطاب به رئیس مجلس، گفت: ما فکر می کردیم که آقای رئیس، امسال با ما خوب شده است،‌چند بار تذکر در موضوع داشتم اما توجه نکردید!

سخنان کواکبیان باعث شد تا رئیس مجلس نیز با طنازی خاص خود،‌ به آن پاسخ دهد و بگوید: اصلا شما خارج از موضوع نکته‌ای نمی گویید!، این حرف تکرار نکنید!(خنده)

پس از این شوخی‌ رفت و برگشتی میان کواکبیان و رئیس مجلس، این نماینده اصلاح طلب گفت: به دنیا پیام می‌دهیم که در کشور ما اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند و «ید واحده» هستند. حال عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها، عصای اصلاح‌طلبان شده که این حرف بسیار بی‌ربطی است.

وی با خطاب قرار دادن لاریجانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم توطئه‌هایی که شما می‌گویید، بسیار عمیق‌تر است، چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟ لذا فکر می‌کنم هماهنگی کلی بوده است و شاید برخی نظر مخالف داشته باشند. اما پیشنهاد می‌کنم که با مسئولان مرتبط برای بررسی وضع منطقه تشکیل جلسه دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید