رازِ بزرگِ رامین

کدخبر: ۱۶۴۹۴۵
مدافع- هافبک پرسپولیس با این تیم قراردادش را فسخ کرد اما از اول فصل نیز مشخص بود که سرمربی پرسپولیس از شیوه بازی وی رضایت ندارد.
رازِ بزرگِ رامین

رامین رضاییان حتی پولی که باشگاه بابت رضایتنامه اش درخواست کرده بود را به حساب پرسپولیس واریز کرد و نشان داد آماده جدایی از جمع سرخپوشان و دریافت رضایتنامه اش است. رامین با باشگاه پرسپولیس قرارداد دوساله به امضا رسانده بود و این یعنی تا پایان فصل بعد هم می‌توانست همراه سرخپوشان باشد اما باشگاه به درخواست برانکو ایوانکویچ، به خاطر ایجاد درگیری و اخراج از اردوی امارات، قید رضاییان را زد . اما اگر این مسئله هم پیش نمی آمد به احتمال فراوان برانکو از رضاییان برای فصل بعد استفاده نمی کرد. 

اگر رامین در اردوی امارات آن درگیری را ایجاد نمی کرد و در طول فصل، یک بازیکن آرام و بی حاشیه بود، به محض اینکه فصل شانزدهم تمام می شد، برانکو ایوانکویچ نام این بازیکن را در لیست مازاد تیمش قرار می داد.دلیل برانکو، این بار هیچ ارتباطی به مسائل انضباطی ندارد و کاملا فنی است. برانکو علاقه به مدافعان کناری «ایستا» دارد و به همین علت در اکثر دیدارهای پرسپولیس از حسین ماهینی در سمت راست و محسن ربیع خواه در سمت چپ استفاده کرد زیرا این دو بازیکن، کمترین میزان نفوذها را داشتند. حتی استعدادی که برای این فصل به هواداران پرسپولیس معرفی کرد یعنی صادق محرمی نیز یک مدافع جوان و دونده است اما طبق برنامه برانکو، زیاد اجازه نفوذ پیدا نمی کند در حالی که رامین علاقه و میل شدیدی به نفوذ داشت و همین امر باعث شد چند باری به عنوان وینگر راست به بازی گرفته شود آن هم در شرایطی که نه برانکو از وضعیت این بازیکن رضایتی داشت و نه رامین توانست کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد. به همین علت اگر فصل تمام می شد، با وجود یک فصل باقی مانده از قرارداد رامین رضاییان اما نامش در لیست مازاد قرار می گرفت و مجبور بود پرسپولیس را در آن زمان ترک کند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید