باشگاه سردار آزمون به فروش می‌رسد!

کدخبر: ۱۶۵۱۷۸
با اوج گرفتن مشکلات اقتصادی و مالی در باشگاه مطرح فوتبال روسیه، تیم سردار آزمون به معرض فروش گذاشته می شود
باشگاه سردار آزمون به فروش می‌رسد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روز پنجشنبه رسانه‌های روسی از پایان همکاری گروه اقتصادی آگروکوم با تیم فوتبال روستوف و بدهی 360 میلیون روبلی این تیم به سازمان مالیات و اعضای کادر فنی و بازیکنان خبر داده بودند، ساعتی پس از آن ایگور گوشکوف، معاون فرماندار روستوف آمادگی این نهاد دولتی برای فروش تیم فوتبال باشگاه روستوف را در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

گوشکوف در این رابطه گفت:« دولت محلی روستوف به عنوان سهامدار اصلی تیم فوتبال باشگاه روستوف آماده واگذاری آن در صورت تمایل و وجود خریدار جدی است. الان باشگاه روستوف شرایط باثباتی دارد و اگر خریدار جدی باشد حاضر هستیم با دریافت مبلغ نمادین سهام خود را بفروشیم. برای ما مهم است که خریدار جدی بیاید و بودجه مشخصی را برای باشگاه روستوف اختصاص دهد. البته بعضی از شرکت‌ها اطلاعاتی از ما دریافت و تمایل خود را برای خرید باشگاه و سهام آن ابراز کردند.»

مدیر باشگاه روستوف در ادامه با تأیید قطع حمایت گروه اقتصادی آگروکوم گفت:« با شرکت‌های متعددی در ماه‌های اخیر به عنوان اسپانسرهای مالی همکاری و 100 میلیون روبل تاکنون دریافت کردیم.»تیم فوتبال روستوف سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی (انتقال قرضی به تیم آنژی) و رضا شکاری را در اختیار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید