معرفی یک شارژر تمام عیار

کدخبر: ۱۶۵۳۶۱
به تازگی یک شارژر 500 واتی قابل حمل به نام ریور طراحی شده که می تواند نیاز کاربران به شارژ انواع وسایل الکترونیکی و برقی را برطرف کند.
معرفی یک شارژر تمام عیار

این شارژ پس از تکمیل ظرفیت می تواند بیش از 30 بار برای شارژ کردن گوشی های هوشمند یا تامین برق یک یخچال کوچک به مدت 10 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد.

این شارژر قابل حمل، ضد آب هم هست و تنها 5 کیلوگرم وزن دارد. شارژر ریور بسیار منعطف است و در دمای منفی 20 تا 60 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. لذا استفاده از آن در تمامی شرایط آب و هوایی ممکن است.

کاربران می توانند در آن واحد تا 11 ابزار و وسیله برقی مختلف را برای شارژ کردن به ریور متصل کنند. این ابزار دارای دو پرت USB-C، دو خروجی استاندارد AC، دو خروجی DC، پرت 12 ولت برای خودروها و چار پرت شارژ پرسرعت USB-C است و لذا با استفاده از آن می توان به طور همزمان چندین گوشی، تبلت، دوربین، لپ تاپ و حتی پهپاد را هم شارژ کرد.

شارژ کامل ریور در خانه به شش ساعت زمان و از طریق خودرو به نه ساعت زمان نیاز دارد. شارژ این ابزار حتی با استفاده از صفحات خورشیدی نیز ممکن است ولی این کار بسته به شدت تابش نور خورشید به 10 تا 15 ساعت زمان نیاز دارد.

ساخت و تولید این شارژر هنوز در مرحله نهایی است و قرار است عرضه آن به بازار از اواخر جولای سال 2017 به قیمت 459 دلار آغاز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید