رکوردهای از دست رفته استقلال

کدخبر: ۱۶۶۰۰۲
هر چند که استقلال با علیرضا منصوریان با شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ نتایج شگفت انگیزی گرفت اما آنها تنها در یک مسابقه رکورد های خوبی را از دست دادند.
رکوردهای از دست رفته استقلال

آی‌اسپورت- استقلال از پس تیم نصفه و نیمه تراکتورسازی بر نیامد تا در یک روز خیلی چیزها را از دست بدهد. 6ضرر مهم باخت استقلال در تبریز را با هم مرور می‌کنیم.

1-استقلال با این شکست از پله دوم به سوم سقوط کرد و در آستانه از دست دادن عنوان نایب‌قهرمانی قرار گرفت. با توجه به شرایط نامشخص سهمیه‌های آسیایی برای فصل بعد، قطعا پله دوم ارزش بسیار بیشتری از رتبه سوم خواهد داشت چراکه ممکن است تیم سوم ایران در آسیا حاضر نباشد یا ناچار به عبور از یک یا 2مرحله پلی‌آف شود.

2-استقلال در این بازی بعد از 11هفته شکست خورد. پیش از این آخرین باخت آبی‌ها در مسابقات لیگ شانزدهم، برابر استقلال‌خوزستان و در هفته هفدهم رقم خورده بود.

3-در بازی با تراکتورسازی استقلال بعد از 21مسابقه لیگی موفق به گلزنی نشد. آبی‌ها در این فصل فقط در داربی رفت گل نزده بودند و پس از آن در 21بازی متوالی دروازه همه تیم‌ها را باز کردند اما حالا این رکورد هم از دست رفته است.

4-یکی از معدود فاکتورهای برتر استقلال نسبت به پرسپولیس در طول لیگ شانزدهم، تعداد بیشتر گل‌های زده این تیم بود. با این حال در هفته‌ای که پرسپولیس 4گل به پدیده زد، استقلال موفق به گشودن دروازه رقیب نشد. به این ترتیب حالا پرسپولیس با 2گل اختلاف نسبت به حریف دیرینه، عنوان بهترین خط حمله لیگ را هم در اختیار دارد. استقلال 2هفته فرصت دارد این فاصله را جبران کند.  

5-استقلال 5سال بود که در تبریز مقابل تراکتورسازی شکست نمی‌خورد، اما این رکورد هم روز پنجشنبه از بین رفت. تا پیش از این آخرین باخت آبی‌ها در خانه تراکتورسازی به بازی رفت لیگ دوازدهم در سال91 برمی‌گشت. سرمربی استقلال بازنده در آن روز، همین امیر قلعه‌نویی بود.

6-با شکست برابر تراکتورسازی، فاصله استقلال با پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی به 14امتیاز افزایش پیدا کرد. این بیشترین اختلاف امتیازی 2تیم در لیگ شانزدهم است که با وجود نتایج خوب استقلال در نیم‌فصل دوم رقم خورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید