پرسپولیس بدون سیدجلال گل نمی‌خورد!

کدخبر: ۱۶۶۴۴۷
کاپیتان پرسپولیس با بازی های خوب خود یکی از دلایل قهرمانی پرسپولیس در این فصل بود اما آماربازی هایی که وی در این تیم محروم بوده به ضرر این بازیکن است
پرسپولیس بدون سیدجلال گل نمی‌خورد!

شاید وقتی جلال حسینی هم در پایان بازی با الریان قطر کارت زرد گرفت و مصاف با الهلال عربستان را از دست داد، همه فکر کردند دیگر کار تمام شده و پرسپولیس با شکست در عمان از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد. با این وجود این اتفاق رخ نداد و سرخپوشان در مسابقه برگشت با الهلال بازی قابل تحسینی ارائه دادند. در حقیقت الهلال غیر از یک ضدحمله در اواسط نیمه دوم که حاصلش موقعیت تک‌به‌تک از دست رفته تیم عربستانی بود فرصت دیگری برای گلزنی به دست نیاورد.

در روزی که همه نگران خط دفاعی آشفته پرسپولیس بودند، اتفاقا شاهد یکی از کم‌نقص‌ترین نمایش‌های سرخپوشان در این فاز بودیم. حسین ماهینی در سمت چپ یکی از بهترین بازی‌های فصلش را ارائه داد، صادق محرمی در راست فوق تصور کار کرد و زوج ربیع‌خواه و انصاری هم موثر و مطمئن نشان دادند. به این ترتیب پرسپولیس بدون جلال حسینی که به زعم خیلی‌ها بهترین مدافع ایران است، یک کلین‌شیت سخت و مهم به ثبت رساند. این البته اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد؛ چه اینکه حسینی در دقیقه 70 بازی رفت با الوحده هم به دلیل مصدومیت تعویض شد و پرسپولیس در 20 دقیقه پایانی بدون کاپیتان، باخت 2 بر یک را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد!

جلال در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان 430 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و این تیم 6 گل دریافت کرده، در حالی که حسینی 110 دقیقه غایب بوده و سرخپوشان در این مدت هیچ گلی دریافت نکرده‌اند! البته نیازی به توضیح نیست که ارائه این آمار و ارقام صرفا جنبه ژورنالیستی دارد، وگرنه همه از ارزش‌های خاص جلال برای پرسپولیس و تیم ملی باخبر هستند. در همین بازی برگشت با الهلال، مطمئنا یکی از دلایل بسته ماندن دروازه پرسپولیس این بود که تیم عربستانی از نتیجه تساوی رضایت داشت و آن‌قدرها برای حمله روی دروازه سرخپوشان انگیزه و اشتیاق نشان نمی‌داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید