اعتصاب پرسپولیسی ها وارد روز دوم شد

کدخبر: ۱۶۶۴۷۶
بازیکنان پرسپوولیس بخاطر عدم دریافت مطالباتشان روز چهارشنبه دست به اعتصاب زده و تمرین را تحریم کردند. هر چند که برانکو دیروز تاکید کرده بود بازیکنان امروز تمرین خواهند کرد اما شواهد چیز دیگری را نشان می دند.
اعتصاب پرسپولیسی ها وارد روز دوم شد

اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا کرده و فعلا مثل روز گذشته حاضر به تمرین نیستند.

طبق برنامه از پیش هماهنگ شده تمرین امرور صبح (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود از ساعت 10:30 در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شود. بر همین اساس برانکو، اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا کرده اند اما به رختکن رفته و لباس های خود را هم تعویض نکرده اند.

به نظر می رشد آنها حاضر به تمرین مثل روز گذشته نیستند و برای تعیین وضعیت دریافت باقی مانده مطالبات شان منتظر حضور طاهری هستند. این درحالی است که حدود 20 هوادار هم برای دیدن تمرین آمده اند، پشت در ورزشگاه هستند و اجازه حضور به آنها داده نمی شود. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس تصمیم دارند تا زمانی که وضعیت‌شان مشخص نشود، تمرین نکنند اما هنوز مسئولی از سوی باشگاه به محل تمرین نیامده تا بازیکنان را مجاب به انجام تمرین در آستانه بازی با ذوب‌آهن بکند. باید دید در نهایت شاگردان برانکو راضی به انجام تمرین می‌شوند یا نه.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید