امشب یک بازی مهیج فوتبال برگزار خواهد شد

دربی مادرید در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

کدخبر: ۱۶۷۰۲۸
در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب یک بازی مهیج و دیدنی برگزار خواهد شد.
دربی مادرید در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

از ساعت 23:15 امشب دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در قالب بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید برگزار خواهد شد.

وقتی به آمار کلی دو تیم نگاه می‌کنیم در 214 بازی رئال مادرید به 109 پیروزی و اتلتیکو مادرید به تنها 54 پیروزی دست یافته است. اما اگر تنها پای بازی‌های اروپایی به میان بیاید این دو تیم 7 بار با یکدیگر بازی کردند که مادرید در آن به 4 پیروزی و 2 تساوی رسیده است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای بازی امشب تیمش مقابل اتلتیکو دو تردید خواهد داشت. یکی از تردیدها مربوط به زوج راموس در خط دفاع است. زیدان باید از بین ناچو که در ماه آوریل ستاره کلیدی بوده و واران که تازه از مصدومیت برگشته یکی را انتخاب کند.تردید دیگر مربوط به جانشینی بیل است. ایسکو که مقابل والنسیا استراحت کرده بیشترین شانس را دارد هر چند که خامس ، آسنسیو و لوکاس هم امیدوار هستند.

در این بازی رونالدو و گریزمان امید های هر دو تیم برای گلزنی به شمار می روند.در فصل جاری، رونالدو با 28 گل و 11 پاس گل نقش عمده ای در حضور تیمش در کورس قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان داشته و آنتوان گریزمان نیز تا به حال موفق به زدن 26 گل و ارسال 9 پاس گل برای هم تیمی هایش در اتلتیکو مادرید شده است. اما در 5 رویارویی اخیر، چه کسی پیروز بوده است؟

مسلما در این بازی رئال مادرید که میزبان است بر روی گل نخوردن متمرکز است. در سوی مقابل هم بازیکنان سیمئونه در صدد به ثمر رساندن گل هستند تا در بازی برگشت و در خانه کار راحت تری داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید