عزت‌اللهی: زندگی شخصی‌ام به خودم مربوط است

کدخبر: ۱۶۷۳۶۳
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در روسیه بازی می کند نسبت به یک مصاحبه واکنش نشان داد.
 عزت‌اللهی: زندگی شخصی‌ام به خودم مربوط است

به گزارش سایت گل، یکی از روزنامه‌های صبح مصاحبه عجیبی به نقل از سعید عزت‌اللهی منتشر کرد. این روزنامه مدعی شد که عزت‌اللهی در این گفت‌وگو در مورد بعضی از حواشی و مسایل زندگی خصوصی‌اش به صحبت پرداخته و توضیحاتی را ارایه داده: «در مورد ارتباط من با یکی از بازیگران بهتر است که از مردم سوال کنید! متاسفانه برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند و البته خیلی زود هم متوجه شدند که اشتباه کرده‌اند.»

این روزنامه حتی از قول عزت‌اللهی اعلام می‌کند که او از این شایعات ناراحت نشده است: «راستش وقتی این صحبت‌ها را شنیدم ناراحت نشدم. البته اگر توهینی شود و حرفی بزنند ناراحت می‌شوم و دوست ندارم که چنین اتفاقی بیفتد.»

زندگی شخصی‌ام به خودم مربوط است

بخش پایانی نقل‌قول‌های این روزنامه از سعید عزت‌اللهی خیلی شبیه همان حرف‌هایی است که سعید می‌زند: «نمی‌دانم چرا بعضی‌ها این‌جوری فکر می‌کنند... بالاخره ما هم حق زندگی داریم. من یک ورزشکار هستم که با قدرت و انگیزه کافی کارم را دنبال می‌کنم ولی من هم زندگی شخصی خودم را دارم و مثل بقیه مردم زندگی خودم را می‌کنم. قطعا دوست دارم که کار خودم را انجام دهم و کسی هم پیگیر زندگی شخصی‌ام نشود... مثل بقیه مردم و مثل همان چیزی که مردم دوست دارند.»

عصر دیروز با سعید عزت‌اللهی تماس گرفتیم و با او در مورد این موضوع صحبت کردیم. در حالی که خیلی از سایت‌ها به نقل از روزنامه مورد نظر این مصاحبه را منتشر کرده بودند، عزت‌اللهی از همه‌جا بی‌خبر بود: «راستش نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید... ولی اگر منظورتان من هستم و می‌گویند که سعید عزت‌اللهی چنین مصاحبه‌ای را با آن روزنامه انجام داده چنین چیزی نیست و من از این موضوع باخبر نیستم. من چنین مصاحبه‌ای نکرده‌ام و حتی اسم این روزنامه را هم برای مصاحبه نشنیده‌ام.»

از سعید در مورد ادعای این روزنامه در خصوص مسایل شخصی او پرسیدیم که با ناراحتی چنین گفت:‌ «همان‌طور که گفتم من در مورد این چیزها صحبتی نکرده‌ام و کلا با این روزنامه هم مصاحبه‌ای نداشته‌ام. اما با تمام این حرف‌ها من هم دوست دارم که مثل بقیه مردم زندگی شخصی خودم را داشته باشم و کار خودم را بکنم. دلم نمی‌خواهد که بعضی‌ها حتی به ریزترین مسایل من بپردازند و به این شکل از قول من مصاحبه منتشر کنند.»

حرفی باشد در اینستاگرامم می‌زنم

پرتداوم‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در سال 2016 ترجیح می‌دهد تا بدون پرداختن به بعضی مسایل فقط به فوتبال و زندگی حرفه‌ای‌اش فکر کند: «من کلا اهل مصاحبه و این‌جور داستان‌ها نیستم. خودتان من را بهتر می‌شناسید و می‌دانید که بیشتر از هر چیزی فوتبال در زندگی حرفه‌ای‌ام برایم اهمیت دارد. من اهل مصاحبه نیستم و اگر هم قرار باشد که حرفی بزنم این کار را از طریق صفحه اینستاگرامم انجام می‌دهم و از همین طریق با هوادارانم در ارتباط هستم.»

نکته عجیب دیگر اینکه شایعه شده بود عزت‌اللهی وقتی به صورت «لایو» با هوادارانش در ارتباط بوده در مورد مسایل خصوصی‌اش به صحبت پرداخته است. سعید این شایعه را هم تکذیب می‌کند: «این شایعه هم صحت ندارد... خدا را شکر که ما مردم خوبی داریم و آنهایی که در اینستاگرام من هستند آن‌قدر نسبت به من لطف دارند که همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود. جدا از این‌ها وقتی من چنین کاری نکرده‌ام و چنین اتفاقی نیفتاده، فالورهای من چه گناهی دارند؟! باز هم می‌گویم که من خبرها و مطالبم را از طریق اینستاگرامم منتشر می‌کنم و هیچ مشکل خاصی هم در این مورد وجود ندارد.»

خودم را برای بازی ازبکستان آماده می‌کنم

هافبک جوان و موثر تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر شرایط خوبی در ترکیب ثابت تیم کی‌روش دارد خودش را برای دیدار با ازبکستان آماده می‌کند: «خدا را شکر تیم‌ملی شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم به راحتی به بازی‌های جام‌جهانی صعود کنیم. من هم این روزها شرایط خوبی دارم و خودم را برای بازی با ازبکستان آماده می‌کنم. تیم‌ملی چنان شور و انگیزه‌ای به آدم می‌دهد که من برای هر بازی روحیه و نیروی جدیدی دارم و با اشتیاق در بازی‌های تیم ملی حاضر می‌‌شوم.»

کاملا مشخص است که عزت‌اللهی تیم‌ملی را خیلی دوست دارد: «فکر می‌کنم که جدا از من دیگر بازیکنان تیم‌ملی نیز همین شرایط را دارند. وضعیت تیم‌ملی و جوی که تیم‌ ما دارد، باعث شده تا همه بازیکنان و مردم، این تیم را دوست داشته باشند و ان‌شاءا... که با دعای خیر آنها با قدرت در جام‌جهانی شرکت می‌کنیم.»

به ایران برنمی‌گردم

عزت‌اللهی شرایط خوبی در تیمش دارد و بدون شک جزو بازیکنان موثر و محبوب تیم «ماکاچ قلعه» محسوب می‌شود: «من شرایط خوبی در تیم دارم ولی هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و قصد دارم که تا پایان فصل با قدرت در خدمت باشگاهم باشم.»

از سویی عزت‌اللهی عنوان شده بود که او گفته یک روزی در پرسپولیس و یا استقلال بازی می‌کند. وقتی این موضوع را به سعید گفتیم او برای این نقل‌قول هم پاسخ جالبی داشت: «من که فعلا خارج از ایران هستم و دوست دارم که کارم را در اروپا دنبال کنم ولی پرسپولیس و استقلال از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا هستند و همیشه برای این دو تیم و هوادارانش احترام خاصی قائل هستم. اما نکته مهم این است که نه من قصد دارم به فوتبال ایران برگردم و نه صحبتی در این مورد شده است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید