اپلیکیشنی برای کنترل کودکان درگوشی های هوشمند

کدخبر: ۱۶۷۵۰۹
سامسونگ اپلیکیشنی ساخته که خیال والدین را در استفاده کودکان از گوشی های هوشمند را راحت می کند
اپلیکیشنی برای کنترل کودکان درگوشی های هوشمند

سامسونگ اپلیکیشنی را به بازار عرضه کرده است که با استفاده از این اپلیکیشن کاربر به راحتی می تواند فضای گوشی هوشمند را برای استفاده کودکان مناسب کند و کاربر با خیال راحت گوشی هوشمند خود را به کودک خود بدهد.

به گزارش کلیک، سامسونگ ایده ای را برای ساخت اپلیکیشنی مطرح کرده است که این اپلیکیشن بسیار کاربردی و مناسب است و بدون شک مورد استقبال بسیاری از کاربران گوشی های اندروید قرار می گیرد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای گوشی های هوشمند اندروید با اندروید مارشمالو عرضه شده است و هنوز برای سایر اندروید ها در دسترس نیست.

عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که کاربر گوشی هوشمند خود را بر روی این حالت قرار می دهد و کودک تنها می تواند از ۸ برنامه معین استفاده کند و نمی تواند به هر کجای گوشی هوشمند دسترسی پیدا کند.

این اپلیکیشن دارای برنامه ریزی ماهانه و هفتگی است و در آخر هر ما و یا هفته برنامه ای از استفاده کودک از گوشی هوشمند به پدر و مادر ارائه می دهد و براساس این برنامه ساعات مفیدی برای استفاده کودک از گوشی هوشمند ارائه می دهد. والدین می توانند با استفاده از تنظیمات این برنامه کارهایی که کودکان با گوشی هوشمند می کنند را زیر نظر داشته باشند.

اگر کودک شما نیز در استفاده از گوشی هوشمند زیاده‌روی می کند و شما نمی توانید به راحتی آن ها را کنترل کنید این اپلیکیشن می تواند به خوبی به کمک شما بیاید. باید توجه داشت که این اپلیکیشن در حال حاضر برای اندروید مارشمالو عرضه شده است. برای دانلود این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید