7 بازیکنی که با ناراحتی ازفوتبال ایران خداحافظی کردند

کدخبر: ۱۶۷۶۶۱
در خلال و پایان لیگ شانزدهم ستاره‌های سرشناس زیادی کفش‌هایشان را آویختند و تصمیم گرفتند با فوتبال ایران خداخافظی کنند.
7 بازیکنی که با ناراحتی ازفوتبال ایران خداحافظی کردند

نکته تلخ و عجیب در این زمینه آن بود که تقریبا هیچ‌کدام از این نفرات با دل خوش وداع نکردند و نتوانستند در لحظه خداحافظی لبخند به لب داشته باشند.

 هادی عقیلی

بدترین روزهای عمر حرفه‌ای‌اش را پشت‌سر گذاشت. هرچه انتظار کشید نتوانست به سپاهان برگردد و حتی تغییر کادرفنی هم در این زمینه به او کمک نکرد. در نهایت مجبور شد اعلام خداحافظی کند؛ در حالی که احترامش حفظ نشده بود.

 آرش برهانی

بعد از جدایی از استقلال یک تجربه مطلقا ناکام در پیکان داشت. مجید جلالی او را جدی نمی‌گرفت و آشکارا از وضعیت نامناسب جسمانی‌اش گله می‌کرد. در نهایت او هم بیرون ماند و با میادین وداع کرد. برای دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر، شرایط روز خداحافظی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. او البته پیشنهاد خداحافظی سمبلیک در حاشیه بازی استقلال و سپاهان را هم رد کرد.

 محرم نویدکیا

کاپیتان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بود و بنابراین شانس آن را داشت که مثلا بعد از یک قهرمانی شکوهمند اعلام خداحافظی کند اما درگیر اختلافات درون باشگاهی شد و در نهایت در بدترین روزهای فنی سپاهان بازنشستگی‌اش را رسانه‌ای کرد.

 ابراهیم صادقی

سایپا تیمی نبود که همیشه در کورس قهرمانی باشد و جام‌ها را درو کند اما به این شکل هم نبود که  تا هفته آخر برای بقا بجنگد. ابراهیم صادقی، بازیکن نارنجی‌پوش و وفادار اما بدشانسی بود که حتی قید برگزاری مراسم خداحافظی را هم زد که مبادا تمرکز بازیکنان به هم بخورد و در بازی آخر شکست بخورند.

او البته هنوز اعلام خداحافظی نکرده اما خب فکر می‌کنید کاری به جز این انجام خواهد داد؟ محسن بنگر که سال‌های موفقیت‌آمیزی در سپاهان داشت، می‌توانست در پایان فصل گذشته با فتح قهرمانی همراه با پرسپولیس از میادین خداحافظی کند اما این اتفاق رخ نداد. او امسال راهی تراکتورسازی شد و اتفاقاتی افتاد که حرمتش کاملا شکسته شود.

 رضا عنایتی

از این بدتر نمی‌شد. بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر که تصور می‌کرد بقای صبا در لیگ قطعی شده، 3هفته به پایان مسابقات اعلام خداحافظی کرد. او در بازی با استقلال هم با وجود شکست صبا، پیراهن آبی‌های پایتخت را پوشید و با هواداران ایسلندی زد! اما در نهایت تیم قمی به شکلی ناباورانه به لیگ یک سقوط کرد تا عنایتی با چشمانی خیس برای همیشه از زمین بازی خارج شود.

 لوسیانو ادینیو

مهاجم محبوب تراکتورسازان در لیگ شانزدهم اصلا فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشت. او بازی با نفت تهران را برای خداحافظی با هواداران انتخاب کرد و گل پیروزی‌بخش تیمش را هم زد اما در نهایت تراکتورسازی دوم نشد و همه زحمات تبریزی‌ها به باد رفت. البته ادینیو هنوز این فرصت را دارد که در فینال جام حذفی بدرخشد و همراه با جام قهرمانی تراکتور را ترک کند. لوسیانو استثنائا تنها کسی است که هنوز برای زدن «لبخند آخر» فرصت دارد.

همشهری ورزشی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید