لیگ قهرمانان آسیا

صعود رویایی پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۷۸۵۶
پرسپولیس در یک روز رویایی و با درخشش طارمی توانست الوحده را با نتیجه ای پر گل شکست دهد و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
صعود رویایی پرسپولیس

تیم پرسپولیس که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها از ساعت 19:55 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الوحده امارات رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید. مهدی طارمی در دقایق (20، 54 و 70) و سروش رفیعی (18) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های الوحده را احمد الاکبری (34) و تاگلیابو (51) به ثمر رساندند. طارمی در این بازی هت‌تریک کرد تا به نوعی ضربه پنالتی چیپی که در بازی با الریان زده بود را جبران کند.

در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان در زمین الریان قطر با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید تا با 12 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند و پرسپولیس با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز صعود را دریافت کرد. الریان هم با 7 امتیاز سوم شد و از صعود بازماند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (محسن ربیع‌خواه - ۸۳)، سروش رفیعی (علی علیپور - ۶۷)، فرشاد احمدزاده (احسان علوان‌زاده - ۲+۹۰)، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب الوحده امارات: راشد علی، محمد صلاح، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، حمدان الکمالی، خورخ والدیویا (خلیل ابراهیم - ۳۳)، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، بالاز ژودزساک، ریم چانگ وو و احمد الاکبری (طارق احمد - ۶۶).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید