معرفی برنده احتمالی توپ طلای فوتبال سال ۲۰۱۷ + عکس

کدخبر: ۱۶۸۰۰۲
نشریه فرانس فوتبال نشانه‌ای از احتمال رخ دادن یک داستان تکراری برای اهدای مهمترین جایزه دنیای فوتبال بروز داد.
معرفی برنده احتمالی توپ طلای فوتبال سال ۲۰۱۷ + عکس

نشریه فرانس فوتبال این هفته حرکتی انجام داده که می‌تواند به عنوان یک نشانه‌ از اهدای دوباره توپ طلا به کریستیانو رونالدو تلقی شود.

شاید برای فکر کردن به توپ طلا خیلی زود باشد اما ظاهراً نشریه فرانس فوتبال که خود متولی ارائه این جایزه است تمایل دارد از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره برنده بعدی این جایزه آغاز شود. در واقع بهتر است بگوییم این نشریه کاری کرده است که مهاجم پرتغالی رئال مادرید به عنوان بخت اول کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال جلوه داده شود.

فرانس فوتبال که سال گذشته راه خود را از راه فیفا برای معرفی و تجلیل از بهترین بازیکن دنیای فوتبال جدا کرد، این هفته شماره جدیدش را با قرار دادن تصویری از کریستیانو رونالدو روی جلد منتشر کرده و با تیتر پرسشی‌‌اش، رونالدو را لایق‌ترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال برای کسب توپ طلای سال 2017 دانسته است. روی جلد این نشریه نوشته شده:« آیا کسی هست که بتواند با کریستیانو رونالدو رقابت کند»؟

فرانس فوتبال در حالی با پرسش خود، رونالدو را بخت اول کسب توپ طلا جلوه داده است بلکه در معرفی اولین گروه چهار نفره‌ از کاندیداهای احتمالی کسب این جایزه در سال جاری، اشاره به لیونل مسی و نیمار، دو ستاره تیم فوتبال بارسلونا نکرده است.

رونالدو در این فصل نسبت به دو ستاره بارسلونا شانس بیشتری برای کسب جام‌های بزرگ دارد. تیم او نه تنها در لالیگا بخت اول قهرمانی محسوب می‌شود بلکه به لطف پیروزی قاطعش برابر اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار دارد.

نشریه فرانس فوتبال به اشاره به همین موضوع نوشته است: مسی برای دومین سال متوالی نتوانست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کند و آخرین بازیکنی هم که بدون بازی در فینال لیگ قهرمانان توانست توپ طلا را ببرد، فابیو کاناوارو رود. آن اتفاق سال 2006 رخ داد، سالی که در ماه جولای آن، مدافع تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی شد. مسی اما برای بردن توپ طلا چنین شرایطی نخواهد داشت، حداقل امسال.

فرانس فوتبال در همین حال به آماری که کریستیانو رونالدو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برجای گذاشته است – هشت گل در سه بازی اخیر رئال مادرید – اشاره داشته و نوشته است: بهار امسال، رونالدو دوباره طراوت فیزیکی و شم گلزنی‌اش را به دست آورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید