یونایتد، بدتر از فصل گذشته

کدخبر: ۱۶۹۰۷۴
یونایتد که نگاهی به فینال یورولیگ چهارشنبه آینده مقابل آژاکس در استکهلم دارد در دیدار پنج‌شنبه شب با تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون متوقف شد. این پانزدهمین تساوی فصل یونایتد بود و تضمین کرد که این تیم یک رکورد زده است، رکورد کمترین برد در یک فصل لیگ برتر.
یونایتد، بدتر از فصل گذشته

البته این در حالی است که آن‌ها هنوز می‌توانند فصل را با دو عنوان قهرمانی به پایان ببرند و بلیت حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را هم کسب کنند. اما جیمی ردنپ، کارشناس اسکای اسپرتس معتقد است این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر زیاد و پیشرفت رو به جلویی نداشته است:

فصل ناامید کننده بزرگی برای رئال مادرید بود. وقتی به تیم یونایتد نگاه کنید و به این توجه کنید که ژوزه مورینیو گفته درباره انتخاب بازیکن سردرگم است، برایتان عجیب خواهد بود چون این تیم و ترکیبش 260 میلیون پوند هزینه داشته است و طبیعی است که از بازیکنانی با این قیمت انتظار می‌رود خیلی بهتر از این‌ها بازی کنند.

من مطمئنم که هواداران منچستریونایتد هم توقع بیشتر از این‌ها از تیمشان دارند، دوست دارند تیمشان مهیج‌تر بازی کند و فوتبالی تهاجمی‌تر ارائه دهد. در حال حاضر اما تماشای بازی یونایتد کار سختی است، دیدن بازی‌اش مقابل تاتنهام لذتی نداشت، دوباره در این بازی مقابل ساوتهمپتون هم بازی کسل کننده و بدی شاهد بودیم.

همه چیز چهارشنبه آینده مشخص می‌شود. اگر ببازند یعنی یونایتد شدیدا فصل ناامید کننده‌ای داشته است، این تیم حالا 25 امتیاز از چلسی عقب‌تر است، از فصل گذشته‌اش بهتر نیست، در بازی‌ها بازیکنان این تیم قدم می‌زنند و هیچ جذابیتی در تیم و بازی‌هایش دیده نمی‌شود.

اگر یونایتد برنده شود فصلشان عالی می‌شود. البته که تاکید می‌کنم اگر شکست بخورند یک ناکامی بزرگ رقم خورده است، مخصوصا با پولی که در تابستان خرج کرده‌اند. سبک و روش بازی این تیم از همه چیز بدتر است. هر تیمی بر منچستریونایتد سلطه پیدا می‌کند و به راحتی می‌تواند از پس این تیم بر بیاید. در تابستان هر اتفاقی که قرار است بیفتد باید انرژی و سرعت را به تیم بازگرداند.

بازیکنان این تیم به نظر هنوز ابهت و بزرگی منچستریونایتد و ارزش لباسی که به تن دارند را درک نکرده‌اند. به هر حال چهارشنبه برای این تیم روز بزرگی است، برای مورینیو، برای هواداران و همه کسانی که یونایتد برایشان مهم است. تفاوت را فقط برد و باخت رقم می‌زند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید