ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت

کدخبر: ۱۶۹۱۳۰
نسل جدید گوشی هوشمند گوگل موسوم به پیکسل ۲ به زودی رونمایی خواهد شد، این گوشی مجهز به تازه‌ترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید O است.
ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت

گفته می شود این گوشی دارای طراحی جدیدی خواهد بود که به کلی با گوشی پیکسل متفاوت است. همچنین گوشی پیکسل 2 دارای نمایشگری فراگیر است که تا دو لبه بالایی گوشی را در برمی گیرد.

همچنین ممکن است گوگل Pixel launcher را بر روی گوشی پیکسل 2 نصب کند. Pixel launcher یکی از محبوبترین لنچرهای گوشی های اندرویدی محسوب می شود و سهولت استفاده و کارآیی موجب محبوبیت زیاد آن شده است.

پیکسل 2 احتمالا در سه مدل متفاوت عرضه می شود که Muskie،  Walleye  و  Taimen نام دارند. دوربین هایی با لنز دوگانه با قدرت زوم دو برابر نسبت به گوشی های معمولی و با حفظ کیفیت از جمله مزایای گوشی یاد شده است.

بزرگترین مدل این گوشی مجهز به نمایشگر 5.6 اینچی فوق دقیق AMOLED با نسبت 18 به 9 است. نمایشگر یاد شده شیشه ای نشکن دارد که حتی در صورت سقوط از ارتفاع 1.6 متری نمی شکند. 6 گیگابایت رم و مجهز بودن به سیستم عامل اندروید O از جمله دیگر امکانات گوشی پیکسل 2 است.

گوشی یاد شده دارای پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز هست. گفته می شود پیکسل 2 ضدآب نیز خواهد بود. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید