درآمدزایی از هواداران محروم فوتبال!

کدخبر: ۱۶۹۴۱۴
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران این تیم که قصد داشتند بازی با لخویا را در ورزشگاه آزادی ببینند و به دلیل محرومیت نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، خواست تا در صورت تمایل مبلغ بلیت این بازی به حساب این باشگاه واریز کنند!
درآمدزایی از هواداران محروم فوتبال!

این اقدام باشگاه پرسپولیس که در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام روش‌ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی از سوی هواداران کرده، جدیدترین و عجیب‌ترین اقدام از این نوع به شمار می‌رود. در موارد قبلی، اگر انتقادهایی به باشگاه وارد بود، اما بودند کسانی که به دلیل تعصب و علاقه به باشگاه، از آنها حمایت کردند اما اقدام امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس با واکنش به شدت منفی هواداران روبرو شده و کمتر کسی حاضر به حمایت این چنینی از باشگاه پرسپولیس شده و حتی بعضی از هواداران با عنوان «گدایی» از این اقدام باشگاه نام برده‌اند.

گویا حمایت‌های قبلی هواداران از باشگاه که البته منطقی‌تر و قابل قبول‌تر هم بود به مذاق مدیران پرسپولیس خوش آمده و حالا آنها قصد دارند از یک بازی بدون تماشاگر هم درآمدزایی کنند. یادمان نرفته که همین مدیران سهمیه بلیت هواداران پرسپولیس را در بازی رفت مقابل الهلال با قیمتی چندین برابری به تیم حریف فروختند تا پرسپولیس در عمان مقابل الهلال بدون هوادار باقی بماند. جالب است که حالا دوباره باشگاه دست به دامن همان هوادارانی شده که سهمیه بلیت‌شان را به تیم حریف فروخت و آنها را از حضور در ورزشگاه سلطان قابوس عمان محروم کرد.

نکته دیگری که باعث واکنش منفی هواداران پرسپولیس به این درخواست شده این است که قابل پیش‌بینی است که مجموع این کمک‌ها رقم قابل اعتنایی نخواهد بود و هیچ مشکلی از پرسپولیس را حل نخواهد کرد و تنها دستاورد آن، ایجاد جو منفی علیه مدیران باشگاه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید