افتخاری: منتظری بزودی به استقلال می آید

کدخبر: ۱۶۹۷۳۵
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد پژمان منتظری مدافع تیم ملی و بازیکن اسبق این تیم درحال انجام کارهایش است که به استقلال بیاید.
افتخاری: منتظری بزودی به استقلال می آید

به گزارش ورزش نویس، رضا افتخاری در این خصوص گفت:« شفاف می‌گوییم که این بازیکن را می‌خواهیم. او کارهایش را انجام داده تا به استقلال بیاید.»وی در خصوص اینکه اگر منتظری به تیم بازگردد بحث بازوبند کاپیتانی در استقلال مشکل‌ساز خواهد شد، تصریح کرد: مشکلی نیست و بازیکنان با هم کنار می‌آیند. نهایت می‌توانند بازوبند را نوبتی بین خودشان تقسیم کنند.

افتخاری درباره دیدار برگشت استقلال مقابل العین امارات نیز گفت:« با علیرضا منصوریان صحبت کردم و گفت که امید ابراهیمی و وریا غفوری به بازی می‌رسند و جای نگرانی وجود ندارد.مشکل اصلی نبود فرشید اسماعیلی محروم است. قرار شده که روزبه چشمی هم همراه تیم به امارات بیاید.»

وی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد:« ما مشخص کرده‌ایم که چه کسانی را می‌خواهیم، اما مذاکرات آغاز نشده و به پس از پایان بازی با العین موکول کرده‌ایم. منصوریان لیست اولیه را به من داد، اما گفت که صبر کنم و شاید پس از بازی با العین تغییراتی بدهد.»مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیست خروجی منصوریان گفت:« این لیست بستگی به منصوریان دارد، اما خروجی‌های ما کم خواهد بود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید