ماجرا جویی های آرش برهانی در مربیگری

کدخبر: ۱۷۰۲۸۰
آرش برهانی در اواخر لیگ شانزدهم ناگهان اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. برهانی که یک نیم‌فصل ناموفق را در پیکان گذرانده بود نتوانست این تیم را در نیم‌فصل دوم همراهی کند و البته خداحافظی تخی هم با زمین فوتبال داشت. او که از استقلالی‌ها به شدت دلخور بود در مراسمی که برای تجلیل و تقدیر از او برگزار کردند شرکت نکرد.
ماجرا جویی های آرش برهانی در مربیگری

 آرش خیلی زود در کلاس‌های مربیگری حاضر شد و مدرک C آسیا را هم دریافت کرد تا مشخص شود که برنامه های زیادی برای آینده خود در نظر دارد. جالب این که خیلی زود به جرگه مربیان پیوست. برهانی امروز به عنوان سرمربی تیم داماش تهران انتخاب و معرفی شد تا حرفه مربیگری را خیلی زودتر از همدوره‌ای‌هایش آغاز کند. بعضی از همدوره‌ای‌های برهانی هنوز در حال بازی هستند و تعدادی از آنها در تیم‌های مختلف مشغول مربیگری و دستیاری هستند اما برهانی همانطور که در دوران بازی سرعت زیادی داشت، در مسیر مربیگری هم از این سرعت استفاده کرد.

تیم داماش یا همان پارسه تهران در حال حاضر با مدیریت کاوه عابدینی برادرزاده امیر عابدینی فعالیت می‌کند و بازیکنانی مثل محسن ارزانی، حمید نشاط جو و احسان خرسندی در این تیم حضور دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید