مهد کودک ها باید میزان شهریه را در تابلو نصب کنند

کدخبر: ۱۷۰۹۰۸
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه های مهدهای کودک باید در تابلوهایی جلوی چشم والدین نصب شود یا اینکه در برگه هایی باشد که والدین به راحتی آن را ببینند تا با آگاهی کامل از شهریه های موجود، کودک خود را در مهد ثبت نام کنند.

حبیب الله مسعودی فرید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهریه ها باید به مهر بهزیستی استان مربوطه ، ممهور شده باشد و موضوع اصلی در این بین، موضوع قانون مداری است.

وی اضافه کرد: شهریه مهدهای کودک همچنین در سایت اینترنتی بهزیستی هر استان برای والدین در دسترس است و والدین با مراجعه به آنها می توانند از میزان شهریه ها اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: شهریه مهدهای کودک براساس شاخص هایی مانند تعداد مربی، فضای اختصاص داده شده به کودکان و مناسب سازی فضا از سوی هر استان تعیین شده و به تائید سازمان بهزیستی کشور می رسد بنابراین شهریه های مهدهای کودک در استان های کشور و حتی شهرها ، منطقه ها و محله ها متفاوت است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به شهریه کلاس های فوق العاده مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: این کلاس ها باید در ساعاتی که کودک بیکار است مانند ساعات بعدازظهر برگزار شود و به تائید سازمان بهزیستی نیز برسد.

مسعودی فرید تاکید کرد: مهدهای کودک نمی توانند هر کلاسی که دلشان خواست برگزار کنند بلکه این کلاس ها باید به تائید برسند و پس از تائید برگزار شوند.

گفتنی است ، مسعودی فرید پیش از این از والدین خواسته بود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از جمله طلب شهریه اضافی برای کلاس های فوق برنامه مهدهای کودک، مراتب را به سامانه 3000012333 پیامک کنند.

به گفته وی، کارشناسان مربوطه با دریافت پیام های مردمی، ظرف 24 ساعت و نهایتا ظرف 48 ساعت، این تخلفات را پیگیری کرده و به آن رسیدگی می کنند و اگر در این بین ، پول زوری از والدین گرفته شده باشد به آنان بازگردانده خواهد شد.

هم اکنون حدود 17 هزار مهدکودک در سراسر کشور وجود دارد که حدود هفت هزار و 500 مهد ، مهدکودک شهری هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید