بازیکن شوت زن پرسپولیس خطری برای تیم های لیگ برتر

کدخبر: ۱۷۱۱۹۰
دومین حضور سیامک نعمتی در ساختمان باشگاه پرسپولیس، به انتشار اولین عکس او با پیراهن تیم تازه‌اش ختم شد.
بازیکن شوت زن پرسپولیس خطری برای تیم های لیگ برتر

هافبک فصل گذشته پیکان چند روز بعد از شروع مذاکره‌ها با پرسپولیس، به پیشنهاد قرمزها پاسخ مثبت داد تا فصل جدید را در ترکیب تیم برانکو آغاز کند.

 او فصل درخشانی را در پیکان پشت سر گذاشت و واضح به نظر می‌رسید که لیگ برتر را در تیم بهتری دنبال خواهد کرد. سپاهان یکی از مشتریان جدی نعمتی به شمار می‌رفت اما تکلیف این بازیکن سرانجام با جوهر قرمز روشن شد. پدیده 23 ساله پیکان، یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان تیم مجید جلالی به شمار می‌رفت. یک بازیکن چندپسته که به عنوان مدافع راست در پیکان چهره شد اما زیر نظر جلالی به خاط هافبک رفت و به عنوان هافبک چپ و هافبک میانی برای این تیم بازی کرد.

 به ثمر رساندن 6 گل در لیگ شانزدهم، از نعمتی یک چهره ویژه می‌سازد. چهره‌ای که تقریبا همه گل‌هایش را با شوت‌های تماشایی از راه دور به ثمر رسانده و این موضوع برای پرسپولیس که اساسا مهره‌های شوت‌زن زیادی ندارد، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. 

گل تماشایی سیامک به سیدمهدی رحمتی، دلیل خوبی است تا واکنش اولیه هواداران پرسپولیس به جذب او کاملا مثبت باشد. نعمتی که فصل گذشته بعد از برخورد با بیرانوند، با ابروی شکافته به بازی با پرسپولیس ادامه داده بود، در لیگ هفدهم یکی از همبازی‌های بیرانوند خواهد شد. بدون تردید کلیدی‌ترین مقطع برای پذیرفته‌شدن او در ترکیب تیم پرفسور، آغاز فصل خواهد بود.

 تجربه ثابت کرده است که اگر ایوانکوویچ بازیکنی را در آغاز فصل نپسندد، تا پایان فصل او را از فهرست ذهنی‌اش خارج می‌کند. چالش بزرگ سیامک نعمتی در پرسپولیس، از اولین ثانیه اولین تمرین او با باشگاه آغاز خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید