اختلاف در باشگاه استقلال در خصوص جذب رامین رضاییان

کدخبر: ۱۷۱۴۰۱
پروسه جذب رامین رضاییان،بازیکن سابق تیم پرسپولیس به استقلال این روزها پیچیده شده است. رضاییان در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برد تا این تیم را در بازی مقابل ازبکستان همراهی کند.
اختلاف در باشگاه استقلال در خصوص جذب رامین رضاییان

در حالی که طی روزهای اخیر شایعات جدی در خصوص حضور رامین رضاییان در استقلال شکل گرفته، مدیر نقل انتقالات این باشگاه نسبت به آن واکنش نشان داد.

پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال در خصوص موضوع جذب رامین رضاییان گفت:« ما نمی‌دانیم این خبر ازکجا در آمده است. ما نمی‌دانیم چه کسی با این بازیکن صحبت کرده است چون مذاکره با بازیکنان از طریق بنده صورت می گیرد حتی باید بگویم رامین رضائیان بازیکن خوب و بزرگی است اما تاکنون نام او در لیست ما نیست.»

در همین حال سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال شکل دیگری صحبت می کند و تاکید می کند این بازیکن در لیست جذب این باشگاه حضور دارد. وی می گوید:« دو، سه گزینه مدنظر ما در تیم ملی هستند و دو بازیکن هم ملی پوش ازبکستان. قرار است بعد از پایان بازی ایران و ازبکستان با این گزینه ها مذاکره کنیم.»افتخاری درباره اینکه آیا رامین رضاییان هم در لیست موردنظر باشگاه استقلال هست یا خیر؟ گفت:« رامین هم جزو همان چند نفر ملی پوشی است که با درخواست خودشان بعد از بازی تیم ملی با آنها مذاکره خواهیم کرد.»

در خصوص این بازیکن در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض زیادی در رسانه ها اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید