استقبال سرد تماشاگران از بازی ایران- ازبکستان

کدخبر: ۱۷۱۴۱۲
فردا (دوشنبه) بازی حساس و تعیین کننده تیم ملی فوتبال ایران از سری مسابقات راهیابی به جام جهانی، در استادیوم آزادی مقابل ازبکستان برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی تیم کشورمان جشن صعود برپا خواهد شد. اما یک موضوع نگران کننده در این بین بوجود آمده است.
استقبال سرد تماشاگران از بازی ایران- ازبکستان

ساعاتی پیش از شروع بازی ایران و ازبکستان، صندلی‌های خالی پرتعداد ورزشگاه آزادی به بزرگترین نگرانی پیش از این مسابقه تبدیل شده است. 

نزدیک 40 هزار بلیت اینترنتی، هنوز فروش نرفته و جایگاه‌های زیادی در ورزشگاه، خالی مانده‌اند.هنوز معلوم نیست عدم استقبال از این بازی، بخاطر صعود تقریبا قطعی ایران به جام جهانی است یا اتفاقات تروریستی هفته گذشته و نگرانی‌های امنیتی، باعث شده بخشی از مردم ترجیح بدهند از خانه بازی را دنبال کنند.

قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی، بین 10 تا 20 هزار تومان است. بلیت طبقه بالا 10 هزار، طبقه پایین 15 هزار و فقط جایگاه با قیمت 20 هزار تومان فروخته می‌شوند. با این اعداد و ارقام، خالی ماندن سکوها موضوع عجیبی است به خصوص که این فصل در بازی‌های باشگاهی، حتی با ارقامی بیش از این سکوهای ورزشگاه پر شده بود.

احتمالا تا زمان بازی، بخش زیادی از این بلیت‌ها فروخته خواهد شد اما خالی ماندن بخشی از ورزشگاه 80 هزار نفری شده آزادی در جشن صعود هم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست. به خصوص که ملی پوشان ایران، با نتایجی فوق العاده سه بازی مانده به پایان مرحله انتخابی در آستانه صعود به جام جهانی هستند و حداقل قدرشناسی برای آن‌ها، می‌تواند استقبالی بزرگ در بازی روز دوشنبه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید