پیک موتوری های اسنپ از راه رسیدند

کدخبر: ۱۷۲۲۴۷
اگر تا حالا از اسنپ برای رفت و آمد در شهر استفاده می کردید، حالا می توانید بسته ها و مرسولات تان را هم به وسیله پیک های موتوری این سرویس به نقاط مختلف بفرستید. اسنپ برای همین منظور، ساعاتی پیش از سرویس جدیدش «اسنپ باکس» رونمایی به عمل آورده است.
پیک موتوری های اسنپ از راه رسیدند

کاربران با اسنپ باکس می توانند تنها با یک کلیک و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن مرسولات و بسته‌های خود را توسط موتورسیکلت به مقصد مورد نظر خود برسانند. از امکانات شاخص این سرویس می‌توان به هزینه پایین، دسترسی آسان در سطح شهر و قابلیت پیگیری مسیر توسط کاربر، و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

شکی نیست که اسنپ باکس می تواند ضمن کاهش ترافیک در سطح شهر، در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت شما نقش بسیار موثری داشته باشد. همچنین امنیت بالای حمل و نقل درون شهری به وسیله اسنپ باکس را هم می توان یکی دیگر از مزایای این سرویس قلمداد کرد.

برای دسترسی به اسنپ باکس می بایست اپلیکیشن اسنپ را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. آیکن «اسنپ باکس» را می توانید در کنار دیگر سرویس های اسنپ مثل اسنپ اکو، اسنپ پلاس و اسنپ وان مشاهده نمایید. البته تا این لحظه که خبر را برایتان می نویسیم، به نظر می رسد که این سرویس هنوز به طور رسمی فعال نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید