قدردانی مرعشی از سپاه پاسداران

کدخبر: ۱۷۲۵۰۰
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه گفت:اقدامات ضد داعش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قاطبه ملت است.

حسین مرعشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به خیانت و جنایت داعش که در حق بشریت به طور عام انجام می دهد و جسارتی که اخیرا به ساحت و امنیت ملت ایران کرد، حتما لازم بود سپاه پاسخ مناسبی را به نیابت ملت ایران به این جنایتکاران بدهد.

وی با بیان این که من هم از دوستانمان در سپاه پاسداران تشکر می کنم، تاکید کرد پیام این پاسخ به دنیا این است که ایران در مقابل تروریسم سد محکم و نفوذ ناپذیری در منطقه خاورمیانه و علیه هر گروهی از جمله داعش است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید