محبوبیت ترامپ به 36 درصد کاهش یافت

کدخبر: ۱۷۲۷۶۶
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که رویکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درباره تحقیقات در مورد روسیه، محبوبیتش را به 36 درصد کاهش داده است.

به گزارش ایرنا از تارنمای آمریکایی هیل، نتایج تازه ترین نظرسنجی شبکه سی بی اس نیوز، پایین ترین نرخ محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا را از زمان روی کار آمدنش رقم زد.

طبق این نتایج، یک سوم آمریکایی ها اکنون می گویند که رویکرد ترامپ درقبال تحقیقات روسیه نظرات آنها را نسبت به رئیس جمهوری شان منفی تر کرده است.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی از میان مسائل مختلفی از تروریسم گرفته تا تیراندازی چند وقت گذشته به یکی از قانونگذاران آمریکایی و مسائل اقتصادی، بدترین امتیاز را به رئیس جمهورشان درباره نحوه مدیریت تحقیقات روسیه دادند.

این نتایج همچنین حکایت از آن دارد که 40 درصد جمهوری خواهان اکنون فکر می کنند که دستکم ممکن است تیم تبلیغاتی ترامپ تماس های نامناسبی با روسیه داشته اند. مارس گذشته فقط 25 درصد از جمهوری خواهان این نظر را داشتند.

این نظرسنجی با این حال نشان داد که فقط یک نفر از هر پنج جمهوریخواه، فکر می کند که تحقیقات درباره مداخله (احتمالی) روسیه در انتخابات امریکا مساله امنیتی مهمی است و بیش از نیمی از آنها بر این باورند که تحقیقات یک «مانع سیاسی» است که باید کنار گذاشته شود.

این نظرسنجی از میان هزار و 117 نفر از افراد بزرگسال در سراسر آمریکا و با ضریب خطای 4 درصد در بازه زمانی بین 15 تا 18 ژوئن (25 تا 28 خرداد) انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید