تمجید ویژه« شکیرا» از همسر بارسلونایی اش + عکس

کدخبر: ۱۷۳۲۵۲
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی که همسر جرارد پیکه است، مدعی شده او می‌خواسته از دنیای موزیک خداحافظی کند و مدافع بارسلونا بوده که برای ادامه مسیرش به او انگیزه داده است.
تمجید ویژه« شکیرا» از همسر بارسلونایی اش + عکس

 او در مصاحبه‌ای با یکی از مطبوعات اسپانیایی گفته:«برای خودم طرز فکری داشتم و معتقد بودم دیگر منطقی نیست که به خوانندگی ادامه دهم. اما شاید همان روز که این تصمیم را گرفتم نیاز داشتم کسی با من صحبت کند و بگوید که این فکرها درست نیست و بهانه‌گیری است. آن شخص هم دقیقا خود او بود. او گفت فقط زمانی می‌توانم خواندن را کنار بگذارم که دیگر حرفی برای زدن نداشته باشم. همچنین گفت که خیلی‌ها آهنگ‌های من را دوست دارند و هنوز حرف‌های زیادی برای زدن در زمینه موسیقی و خوانندگی دارم».

همچنین از شکیرا سوال شد که زندگی کردن با یک فوتبالیست اسپانیایی چه حسی دارد و این که فکرش را می‎کرده روزی با یک فوتبالیست یا پیکه ازدواج کند یا نه و او در پاسخ گفت:«من همیشه فقط یک چیز می‌گفتم و همه اطرافیانم هم این را از قول من شنیده بودند و نظرم را در این باره می‌دانستند و آن هم این بود که هرگز نباید با یک فوتبالیست ازدواج کرد. اما حالا به من نگاه کنید، ببینید که سرنوشتم چه شده، ببنید که چطور در همان نگاه اول نتوانستم از جرارد جدا شوم و شاید این جریمه و تنبیهی است برای حرفی که همیشه می‌زدم. باید بگویم هرگز نگویید هرگز چون اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد مطمئنا آن اتفاق می‌افتد و شما نمی‌توانید جلوی‎اش را بگیرید».

از او پرسیدند که مشکلی ندارد که او کلمبیایی است و همسرش اسپانیایی و این که پسرانش چطور با این موضوع کنار آمده‌اند و پاسخ این بود:«اگر بخواهیم در چند جمله جواب شما را خلاصه کنم باید این طور بگویم، پسر من میلان لباسی دارد که نیمی از آن کلمبیا است و نیمی دیگر اسپانیا. او خودش را همانقدر که اسپانیایی می‌داند، کلمبیایی هم می‌داند. مطمئنا ساشا هم همین طور است و در خانه ما این طور پیش می‌رود. این واقعیت زندگی ماست».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید