نزدیک شدن به پایان کار ستاره های دهه‌هشتاد استقلال

کدخبر: ۱۷۳۵۶۹
استقلال در بازار نقل و انتقالات دو بازیکن قدیمی خود را به خدمت گرفت تا سال های پایانی بازیگری خود را در این تیم سپری کنند.
نزدیک شدن به پایان کار ستاره های دهه‌هشتاد استقلال

به گزارش ورزش سه، مجتبی جباری با قراردادی دو ساله به استقلال تهران پیوست؛ پژمان منتظری نیز ابتدای هفته قراردادی دو ساله با استقلالی ها امضا کرده بود تا در دو لیگ هفدهم و هجدهم پیراهن آبی های تهرانی را بر تن کند.

استقلال برای لیگ های هفدهم و هجدهم به خوبی تجهیز شده تا در بهترین شرایط برای پایان 4 سال ناکامی خود در دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قرار داشته باشد؛ عنوان قهرمانی که با حضور مردان خوش سابقه استقلال بیش از همیشه در دسترس است و البته هواداران استقلال وظیفه دارند تا در جریان فصل پیش رو بیش از همیشه برای انجام نقش خود تلاش کنند. نقشی که می تواند در کامیابی 4 مرد بزرگ حال حاضر رختکن استقلال عنصری کلیدی باشد.

مهدی رحمتی و خسرو حیدری نیز فصل گذشته قراردادهایی سه ساله با استقلال به امضا رساندند تا این دو بازیکن نیز در لیگ های هفدهم و هجدهم با پیراهن استقلال در لیگ حضور داشته باشند.

رحمتی در پایان لیگ هجدهم 38 ساله است و خسرو حیدری نیز 36 ساله خواهد بود. دو خرید جدید استقلال نیز شرایطی مشابه این دو بازیکن دارند. منتظری و جباری نیز مانند حیدری در پایان قرارداد خود با استقلال 36 ساله خواهند بود تا چهار ستاره ی درخشان استقلال در دهه هشتاد و اوایل دهه 90، در پایان لیگ هجدهم آخرین فصل فوتبالی خود با پیراهن استقلال را تجربه کنند.

4 بازیکنی که در میان هواداران استقلال بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی محبوبیت فوق العاده ای دارند، احتمالا در اقدامی هماهنگ در پایان فصل آینده کفش های خود را با پایان قرارداد خواهند آویخت تا از همین حالا و فارغ از هر نتیجه ای، لیگ هجدهم یکی از تلخ ترین سال های فوتبالی هواداران استقلال باشد. رحمتی، جباری، حیدری و منتظری در کنار یکدیگر آخرین قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم را تجربه کردند و هر یک از این بازیکنان با نمایش درخشان خود سهم پر رنگی در یکی از بهترین استقلال های ادوار لیگ برتر داشتند. حضور همزمان این 4 نفر باعث شد تا استقلال در مسابقات آسیایی نیز عملکرد درخشانی داشته باشد. البته نمی توان انتظار داشت این 4 بازیکن فرم فوق العاده خود در استقلال لیگ دوازدهم را تکرار کنند اما مطمئنا حضور این 4 ستاره در فصل پیش رو، برای منصوریان در لیگ و آسیا یک نعمت بزرگ است و کلید موفقیت استقلال در دو فصل پیش رو در اتحاد این 4 بازیکن خواهد بود.

جباری، رحمتی، منتظری و حیدری هر یک نزدیک به 8 فصل در استقلال حضور داشتند و جدایی همزمان آنها در پایان لیگ هجدهم مطمئنا لطمه ی بزرگی برای این تیم خواهد بود و منصوریان که نشان داده آینده نگری در برنامه های او جایگاه ویژه ای دارد، باید برای تکرار بازیکنانی از این دست به فکر راه چاره باشد؛ بازیکنانی که حضور آنها حتی در سال های پایانی فوتبال بمب تلقی می شود و دو هزار هوادار را در یک عصر تابستانی به ذوق می آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید