استفاده از دوربین 360 درجه در گوشی‌های هوشمند + عکس

کدخبر: ۱۷۳۵۸۰
شرکت چینی ProTruly دو گوشی هوشمند رونمایی کرده است که این گوشی های هوشمند از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند و هم چنین اولین گوشی های هوشمندی را شامل می شوند که دارای دوربین 360 درجه هستند.
استفاده از دوربین 360 درجه در گوشی‌های هوشمند + عکس

ProTruly برای اولین بار از دو گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که هر دو گوشی هوشمند از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند و دارای دوربین های 360 درجه بر روی خود گوشی هوشمند است. کمپانی HT Optical نیز در ساخت دوربین 360 درجه این گوشی های هوشمند همکاری داشته است، گوشی های هوشمند کمپانی ProTruly در MWC معرفی شدند ولی بعد از معرفی خبری از این گوشی های هوشمند در بازار نشد. پس از گذشت چندین ماه دوباره خبر هایی در رابطه با گوشی های هوشمند واقعیت افزوده و لنز 360 درجه ای آن ها منتشر شده است و حتی به این موضوع نیز اشاره شده که دوربین 360 درجه به صورت مجزا عرضه خواهد شد.

دوربین 360 درجه مجزا یا ماژولار قابلیت سوار شدن بر روی گوشی های هوشمند با ضخامت 7٫6 میلی متر را دارد و قدرت عکاسی این دوربین نیز 16 مگا پیکسل است. قدرت دوربین 360 درجه کمپانی چینی از Samsung Gear 360 نیز بیشتر است.

کمپانی ProTruly، اولین گوشی‌های هوشمند با دوربین 360 درجه را معرفی کرد

گوشی های هوشمندی که از طرف کمپانی ProTruly معرفی و عرضه می شود کمی با گوشی های هوشمند معمولی متفاوت است و دارای ظاهری نامتعارف است. ضخامت این گوشی هوشمند مانند بسیاری از گوشی های هوشمند بازار معمولی است ولی طول این گوشی هوشمند کمی از نمونه های متداول بلند تر است و این بلندی نیز به خاطر قرار گرفتن دوربین 360 درجه در قسمت بالایی گوشی هوشمند است.

کمپانی ProTruly، اولین گوشی‌های هوشمند با دوربین 360 درجه را معرفی کرد

البته طراحی لنز ماژولار به صورتی است که در حین تماس گرفتن و قرار دادن گوشی هوشمند در کنار گوش مشکلی برای کاربر ایجاد نشود ولی هنوز جزئیاتی در رابطه با گوشی هوشمند با دوربین 360 درجه منتشر نشده است.

کیفیت دوربین 360 درجه،16 مگاپیکسل واقعی است و دارای کیفیت بسیاری خوبی است و به راحتی دوربین آیفون ها را نیز پشت سر می گذارد، هم چنین این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K را نیز دارد.

کمپانی ProTruly، اولین گوشی‌های هوشمند با دوربین 360 درجه را معرفی کرد

شرکت های بسیاری مانند سونی و المپیوس در زمینه تولید لنز و سنسور برای گوشی های هوشمند فعالیت کرده اند و این کمپانی ها دوربین های دوگانه بسیار زیادی تولید و پردازش کرده اند، شاید قدمت HT Optical به اندازه سونی نباشد ولی این کمپانی نیز در نوع خود توانسته تاکنون در بسیاری از زمینه ها تجربیات موفقیت آمیزی داشته باشد که یک نمونه بارز این تجربه، دوربین 360 درجه است. بسیاری از وب سایت ها کیفیت لنز 360 درجه را با لنز به کار رفته در سری Moto Z که کمپانی معتبر هاسلبلاد آن را تولید کرده، مقایسه کرده اند.

کمپانی ProTruly، اولین گوشی‌های هوشمند با دوربین 360 درجه را معرفی کرد

خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند کمپانی ProTruly در دو ورژن، با لنز ماژولار و بدون لنز ماژولار، شنیده شده است که هنوز کمپانی صحت آن را تائید نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید