سه و نیم مدعی بازوبند کاپیتانی استقلال!

کدخبر: ۱۷۳۷۶۴
بازوبند کاپیتانی استقلال، این فصل سه و نیم مدعی بزرگ دارد.
سه و نیم مدعی بازوبند کاپیتانی استقلال!

سه مدعی که هر کدام، خودشان را شایسته بستن بازوبند کاپیتانی این تیم می‌دانند. پژمان منتظری، لیگ دوازدهم و سیزدهم که در استقلال بازی می‌کرد و بیشترین سابقه را بین بازیکنان داشت هم صاحب بازوبند نشد اما اوضاع رحمتی و جباری متفاوت است. در این بین خسرو حیدری نیز می تواند به این معادله اضافه شود. بررسی سابقه سه مدعی کاپیتانی استقلال، نشان می‌دهد چه کسی بیشترین شایستگی را برای بستن بازوبند دارد.

مجتبی جباری

جباری از سه جهت، شایسته‌ترین فرد برای بستن بازوبند کاپیتانی استقلال است و شانس بیشتری نسبت به دو نفر دیگر دارد. او با 8 سال حضور، یک سال بیشتر از رحمتی و منتظری برای استقلال بازی کرده و بیشترین زمان حضور را بین بازیکنان فعلی دارد. نکته دوم، قدمت جباری است. جباری لیگ پنجم به استقلال پیوست. به لحاظ حضور پیاپی در استقلال هم جباری، 8 سال پیاپی در استقلال بوده و شرایط لازم برای بستن بازوبند را دارد.

مهدی رحمتی

رحمتی دیگر مدعی بستن بازوبند کاپیتانی هم از چند جهت، می‌تواند کاپیتان فصل قبل استقلال باشد. رحمتی مثل جباری، لیگ پنجم برای اولین بار پیراهن استقلال را پوشیده و از این جهت با او برابری می‌کند. سابقه او با 7 سال حضور در استقلال، از جباری کمتر است اما از 6 فصل گذشته، رحمتی 5 سال در استقلال بوده و بیشترین زمان حضور در سال‌های گذشته را داشته است. علاوه بر این، رحمتی از لحاظ سنی هم با 36 سال سن، مسن‌تر از جباری و منتظری محسوب می‌شود. ضمن اینکه او بیشتر از جباری و منتظری پیراهن تیم ملی را پوشیده است.

پژمان منتظری

شانس منتظری برای بستن بازوبند کاپیتانی، کمتر از جباری و رحمتی است. منتظری 7 سال در استقلال بازی کرده و دیرتر از جباری و رحمتی، به این تیم پیوسته است. به لحاظ ملی هم او سابقه کمتری از رحمتی دارد به همین دلیل، بعید است شانس زیادی برای بستن بازوبند کاپیتانی استقلال داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید