یک را ه حل برای صرفه‌جویی در مصرف حجم اینترنت

کدخبر: ۱۷۳۷۶۹
نرم‌افزار‌های زیادی در زمینه مدیریت حجم دیتای اینترنت و میزان مصرف آن در فروشگاه‌های AppStore و PlayStore عرضه شده است. به تازگی کمپانی گوگل نرم‌افزار جدید و کاربردی Triangle را معرفی کرده است.
یک را ه حل برای صرفه‌جویی در مصرف حجم اینترنت

کاهش حجم دیتای اینترنت در هر صورت برای کاربر آزاردهنده است بخصوص زمانی که این کاهش به صورت غیرمستقیم و بدون اینکه شما از آن مطلع شوید صورت گیرد. بسیاری از برنامه‌ها در پس زمینه (Background) گوشی از حجم دیتای اینترنت شما استفاده می‌کنند.

کمپانی گوگل برای کمک به کاربران اندروید در جهت مطلع کردن از حجم اینترنت و میزان مصرف از دیتای آن برنامه‌ی جدیدی را تحت عنوان Triangle مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهد. در حال حاضر این آزمایش در کشور فیلیپین انجام می‌شود. برنامه Triangle به کاربر این امکان را می‌دهد تا میزان مصرف خود از دیتای اینترنت و برنامه‌هایی را که بیشترین میزان استفاده از حجم دیتای اینترنت را دارند، مشاهده کند. یکی از ویژگی‌های خاص برنامه Triangle دیتا سیور (Data Saver) نام دارد با فعال کردن این گزینه، استفاده‌ی بی مورد از حجم دیتای اینترنت متوقف می‌شود و یا به برنامه‌ها‌ی خاص اجاره می‌دهد فقط ۱۰ الی ۳۰ دقیقه از دیتای اینترنت استفاده کنند و در این بازه زمانی آپدیت‌های خود را انجام دهند.

کاربران اندروید در حال حاضر می‌توانند بدون دانلود و نصب نرم‌افزار Tirangle، از میزان مصرف برنامه‌ها از دیتای اینترنت مطلع شوند اما اینکار پروسه زمان‌بری است چرا که کاربر باید هر کدام از نرم‌افزار‌ها را یکی پس از دیگری بررسی کند تا از میزان مصرف آن‌ها مطلع شود. برنامه Tirangle به طرز چشمگیری باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و برای کاربرانی که اطلاعات خوب و کافی در زمینه بررسی میزان مصرف حجم دیتای اینترنت ندارند، گزینه خوبی است چرا که این نرم‌افزار با ردیابی و کنترل خودکار تمامی اطلاعات، اقدامات لازم را در جهت صرفه‌جویی در مصرف دیتای اینترنت انجام می‌دهد. نرم‌افزار Triangle

کاربران دو شرکت بزرگ اینترنت در فیلیپین به نام‌های Smart و Globe نرم‌افزار Tirangle را بسیار تحسین کرده‌‌ و از این برنامه به عنوان یک برنامه ایده‌آل در زمینه صرفه‌جویی دز حجم دیتای اینترنت یاد کرده‌اند. کاربران علاوه بر اینکه می‌توانند میزان مصرف دیتای اینترنت خود را رصد کنند و در میزان مصرف حجم دیتای اینترنت خود صرفه‌جویی کنند، از میزان پرداختی‌های خود برای خرید حجم دیتای اینترنت نیز می‌توانند مطلع شوند. برنامه‌های مشابه‌‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند اما نر‌م‌افزار Triangle بازخورد خوبی را در کشور فیلیپین نسبت به نرم‌افزار‌های مشابه داشته است. کاربرانی که همیشه از مصرف زیاد یا اتمام حجم اینترنت خود نگران بودند حالا با دانلود و نصب نرم‌افزار Triangle آشفتگی آن‌ها برطرف می‌شود. نرم‌افزار Triangle

به گفته Android Central کاربران خارج از فیلیپین می‌توانند از سایت APK Mirror برنامه  Tirangle را دانلود و نصب کرده و برای خودشان امتحان کنند. برخی از ویژگی‌های این برنامه بصورت بین‌الملی کاربرد دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه موجود نیست. در حال حاضر ما از کمپانی گوگل انتظار داریم که جزییات بیشتری را از برنامه Tirangle به ما ارائه دهد و چگونگی کاربرد و عملکرد آن را توضیح دهد همچنین از زمان عرضه این نرم‌افزار در سایر مناطق جهان اطلاعاتی را منتشر کند.

با توجه به اینکه کاربران هزینه‌های بسیاری را بابت خرید حجم دیتای اینترنت می‌کنند، نرم‌افزار Tirangle می‌تواند در زمینه صرفه‌جویی در حجم دیتای اینترنت کمک بسزایی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید