طارمی با شورش به خواسته اش در پرسپولیس می رسد؟

کدخبر: ۱۷۴۲۵۳
مهلت 14 روزه مهدی طارمی برای مشخص‌کردن وضعیت جدایی از پرسپولیس و یا ادامه حضور در این باشگاه به پایان رسید و ستاره ملی‌پوش سرخ‌ها باز هم در جلسه تمرینی نوبت صبح دیروز تیم برانکو آفتابی نشد. طارمی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و مدیران باشگاه تنها در صورت دریافت یک میلیون دلار، حاضر به فروش او به تیمی دیگر خواهند شد. پیوستن به یک باشگاه اروپایی، هنوز هم اولویت تابستانی این بازیکن به شمار می‌رود.
 طارمی با شورش به خواسته اش در پرسپولیس می رسد؟

غیبت طارمی در تمرین‌ها، سرآغاز شورش نرم او در پرسپولیس است. به نظر می‌رسد او با این حرکت، به دنبال راضی‌کردن مدیران باشگاه برای صادر کردن رضایتنامه‌اش با مبلغی پایین‌تر باشد. آن‌چه در تهران برای مرد شماره 9 خط حمله پرسپولیس اتفاق افتاده، در پاریس نیز شامل حال مارکو وراتی شده است.مارکو از بارسلونا پیشنهاد دریافت کرده اما رقم مدنظر مدیران پی‌اس‌جی، جلوی بسته‌شدن این قرارداد را گرفته است. ستاره ایتالیایی به همین خاطر در اولین جلسه‌های تمرینی تیم‌اش غایب بود و در بازگشت به فرانسه نیز، به تمرینات گروهی تیم محلق نشده و قصد دارد به صورت انفرادی در یکی از سالن‌های باشگاه تمرین کند.

پیش از وراتی، بازیکنان زیادی این سیاست را مدنظر قرار داده‌اند. گرت بیل که اصرار زیادی برای پیوستن به رئال مادرید از تاتنهام داشت، به بهانه مصدومیت با تیم ویاش‌بوآش تمرین نمی‌کرد. درست مثل لوکا مودریچ که قبل از مادریدی‌شدن، از تمرین با تاتنهام سر باز زده بود. سسک فابرگاس پیش از بازگشت به بارسا، در آخرین تمرین‌های آرسنال حضور نیافت و سرخیو آگرو خودش را از جلسه‌های تمرینی آتلتی کنار کشید تا به هر قیمتی به منچسترسیتی بپیوندد. رحیم استرلینگ، دیمیتری پایه و کارلوس ته‌وز، ستاره‌های دیگری بودند که برای امضای قرارداد با باشگاه‌های جدید، از تمرین با تیم‌شان خودداری کردند. در فوتبال اروپا، این تاکتیک همیشه برای مجاب‌کردن باشگاه‌ها مفید و نتیجه‌بخش بوده است و حالا باید منتظر نتایج آن در باشگاه پرسپولیس باشیم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید