سریال تکراری تمرین نکردن طارمی آغاز شد؟

کدخبر: ۱۷۴۲۹۰
حضور مهدی طارمی در باشگاه پرسپولیس بدون نتیجه خاصی به پایان رسید تا ابهامات پیرامون این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد.
سریال تکراری تمرین نکردن طارمی آغاز شد؟

ورزش 3 نوشت در شرایطی که انتظار می‌رفت مهدی طارمی که درفکر جدایی از جمع قرمزهاست، با باشگاه به توافق برسد این اتفاق به دلایل مختلف رخ نداده که مهمترین علت آن بحث هزینه رضایتنامه طارمی و شرط عجیبی است که او برای جدا شدن مطرح کرده است. طارمی با توصیه مدیربرنامه‌های اروپایی‌اش قصد دارد امسال در هر تیم خارجی‌ای که بازی کند با آن تیم یک ساله ببندد که این مساله مانع از پرداخت مبلغ مورد نیاز پرسپولیس برای رضایتنامه او می‌شود. 

پرسپولیس انتظار دارد از جدایی طارمی که یک سال با سرخ‌ها قرارداد دارد مبلغی در حدود یک میلیون دلار را به دست بیاورد اما طارمی با پیش کشیدن جدایی خودخوانده به قرمزها پیشنهاد داد که خود پول رضایتنامه‌اش را به صورت قسطی پرداخت کند و اجازه جدایی را از باشگاه بگیرد. درخواستی که با مخالفت علی اکبر طاهری مواجه شده است. 

خبر مهم اینکه دیروز در گفت‌وگو با این بازیکن به وی اعلام شده که پیشنهاد جدایی را بایگانی کند و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود چراکه با به طول انجامیدن این کشمکش شرایط تیم اسیر حاشیه‌ای خواهد شد که پرسپولیس و برانکو علاقه‌ای به آن ندارند. با این حال با وجود تاکید مدیران پرسپولیس به حضور طارمی در تمرینات او امروز هم در بازی دوستانه پرسپولیس و امیدها حاضر نشد تا احتمالا از سوی باشگاه مورد جریمه قطعی قرار بگیرد. 

محمد ترکاشوند رییس کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران اعلام کرد: طارمی به ما گفته است که دلش با پرسپولیس نیست. امروز او جلسه ای با آقای طارمی داشت و شرایط به وی اعلام شد. آقای طاهری به طارمی گفت که طبق قرارداد باید در تمرین پرسپولیس حاضر شود ولی او در بازی دوستانه غیبت کرده است و بنابراین کمیته انضباطی طبق قانون او را جریمه خواهد کرد.

از سوی دیگر گفته می شود که طارمی در تمرین دیروز نیز شرکت نکرده و به نظر می رسد ماجرای تمرین نکردن او با تیم به مانند پارسال آغاز شده باشد. اتفاقی که قطعا با توجه به قاطعیت برانکو عاقبت خوشی برای آقای گل لیگ نخواهد داشت.

طارمی که سال گذشته تابستان پرماجرایی داشت، در آخرین سال قرارداد خود با پرسپولیس نیازمند مشاوره‌ای بهتر و اتخاذ یک تصمیم عاقلانه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید