ترامپ:دشمنان ما همواره از نظامیانمان ترسیده‌اند

کدخبر: ۱۷۴۳۲۳
رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در سالروز استقلال این کشور، از نیروهای مسلح آمریکا به خصوص نیروی هوایی به طور ویژه تشکر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نیروی هوایی این کشور را بر‌ترین نیروی هوایی جهان توصیف کرد.

وی در سخنانی از بالکن کاخ سفید به مناسبت روز چهارم ژوئیه -سالروز اعلام استقلال آمریکا- گفت: «سالروز استقلال آمریکا را تبریک می‌گویم و با کسانی این روز را جشن می‌گیریم که شجاعانه از کشور ما دفاع می‌کنند یعنی نظامیان آمریکایی و خانواده‌هایشان. به علت اقدامات شما است که بیش از ۳۰۰ میلیون شهروند آمریکایی می‌توانند آزادانه زندگی کنند.»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «می‌خواهم به همه نظامیان آمریکایی از جمله تفنگداران و نیروهای گاردساحلی و نیروهای فوق‌العاده ارتشی و نیروی دریایی ادای احترام کنم که به کشورمان خدمت می‌کنند. آن‌ها کار بسیار بزرگ و مهمی دارند و باید از همه آن‌ها تشکر کرد. باید از نیروی هوایی آمریکا تشکر کرد که عامل برتری مطلق آمریکا در هوا هستند و ترس را به قلبهای دشمنانمان وارد می‌کنند و امید را به قلب‌های دوستانمان در سراسر جهان می‌آورند. دشمنان ما همواره از نظامیان کشور ما ترسیده‌اند. نظامیان آمریکایی در سراسر کشور مراقب تحرکات دشمنان هستند و از کشورمان محافظت می‌کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید