سکوت کامل پوتین و ترامپ در برابر خبرنگاران

کدخبر: ۱۷۴۶۵۶
ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ رئیسان جمهوری روسیه و آمریکا در حاشیه نخستین دیدار خود که عصر جمعه انجام شد، با وجود تلاش فراوان خبرنگاران در این باره سکوت کامل کردند و به هیچ پرسشی پاسخ ندادند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه نوشت: رئیسان جمهوری روسیه و آمریکا در حاشیه دیدار خود در چارچوب اجلاس گروه 20 در هامبورگ آلمان، با وجود پافشاری و همهمه خبرنگاران از پاسخگویی خود داری کردند.

بنا به این گزارش، دو رئیس جمهوری و وزیران خارجه روسیه و آمریکا وارد اتاق مذاکرات شدند و سپس حدود 30 خبرنگار اجازه ورود یافتند، اما پس از اینکه ترامپ و پوتین در سخنانی بر اهمیت برگزاری چنین دیدارهایی برای مذاکره مستقیم تاکید کردند با این گفته های مختصر و مفید به گونه ای اعلام کردند،جلسه (برای رسانه ها) پایان یافته است.

گزارشگران و خبرنگاران هر چند تلاش کردند به هر شیوه ممکن پرسش های خود را مطرح کنند، اما پوتین و ترامپ بدون پاسخ به این خواسته ها، آرام با هم صحبت کردند.

بنا به گزارش رسانه روسی، در ادامه نیز دو رئیس جمهوری به خاطر اصرار بسیار خبرنگاران و گزارشگران، دو بار دست یکدیگر را به عنوان پایان جلسه فشردند و سپس مذاکرات دور از رسانه ها ادامه یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید