خط آتش پرسپولیس تکمیل شد +عکس

کدخبر: ۱۷۵۴۰۲
مهاجم گلزن تیم پرسپولیس پس ازاخبار فراوانی که در اطراف وی برای ترانسفر شدنش شکل گرفت در نهایت تصمیم گرفت در این تیم ماندگارشده و برای کسب آمادگی به بازیکنان دیگر در اردوی اوکراین ملحق شد.
خط آتش پرسپولیس تکمیل شد +عکس

مهدی طارمی پس از عملکرد مفیدش به همراه پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین صعود با تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه با چند پیشنهاد اروپایی مواجه شد و در دو راهی بزرگی قرار گرفت اما بیشتر تمایل به ترانسفر شدن داشت.

پس از برگزاری جلسات متعدد مدیربرنامه های این ملی پوش با مسئولان باشگاه در نهایت تصمیم طارمی به ادامه همکاری با سرخپوشان و به دست آوردن افتخارهای بیشتر با پیراهن این تیم شد.

طارمی دیروز تهران به جمع اردونشینان اضافه شد و تمریناتش را با این تیم از سر گرفت.مهاجم ملی پوش که چند مدت از تمرینات پرپسولیس دور بود و غیبت های زیادی داشت از تمرین نوبت عصر به همراه سایر بازیکنان استارت زد تا زیر نظر کادر فنی به آمادگی دوباره برسد.

کار طارمی اندکی سخت خواهد بود زیرا بازیکنانی که طی این مدت زیر نظر مارکو استیلنوویچ، بدنساز سرخپوشان تمرینات را آغاز کرده اند با چالش های زیادی رو به رو شده اند. او هم باید با تمام قوا ظاهر شود و در ادامه رقابت سختی با گادوین منشا خواهد داشت. پرسپولیس با داشتن این دو مهاجم فصل سختی را برای دیگر تیم های لیگ برتری رقم خواهد زد.

طارمی منشا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید