قطعی شدن یک انتقال جنجالی در فوتبال

کدخبر: ۱۷۵۴۵۳
در فوتبال جهان برخی از باشگاه ها با انتقال بازیکنانشان به تیم های رقیب مخالف هستند و انتقال این بازیکنان باعث بوجود آمدن تنش بین هواداران و باشگاه می شود.
قطعی شدن یک انتقال جنجالی در فوتبال

در روزهای اخیر صحبت از یک انتقال جنجالی در فوتبال ایتالیا مطرح بود و گمانه زنی ها در این خصوص داغ شده بود اما حالا رسانه های مطرح این کشور خبر از نهایی شدن این انتقال دادند تا هواداران دو باشگاه در انتظار ایجاد حواشی مختلفی باشند.

یکی از رسانه‌های ورزشی معتبر ایتالیا از پیوستن مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس به روسونری خبر داد.

شبکه اسکای ایتالیا گزارش کرده است که انتقال لئوناردو بونوچی از یوونتوس به میلان را عملاً باید تمام شده دانست.

روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی از پیشرفتی جدی در مذاکرات میان دو باشگاه بزرگ ایتالیا برای انتقال مدافع میانی بیانکونری به روسونری خبر دادند و اعلام کردند که مدیر برنامه‌های این بازیکن ملی‌پوش، آلساندرو لوچی در حال نهایی کردن مذاکراتش با یوونتوس است و به زودی با میلان قرارداد خواهد بست.

اکنون شبکه اسکای ایتالیا مدعی شده است که بونوچی با میلان برای عقد قراردادی 5 ساله به توافق رسیده که به ازای هر فصل آن 6.5 میلیون یورو حقوق می‌‌گیرد و علاوه بر آن یکسری پاداش‌ها هم برایش لحاظ شده است.

گفته می‌شود که قرارداد بونوچی با میلان ظرف امروز (پنجشنبه) و فردا قطعی می‌شود تا او بتواند همراه با دیگر شاگردان وینچنزو مونتلا به چین برای برگزاری اردوی پیش فصل سفر کند. رقمی که میلان برای خرید بونوچی خواهد پرداخت در حدود 40 میلیون یورو است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید