روحانی را اصلاح طلبان به پیروزی رساندند یا محافل چند نفره؟

کدخبر: ۱۷۵۵۵۰
خوب است جناب دکتر عارف بفرمایند آیا فقط ایشان اصلاح طلبند و باقی که در شمار محفل ایشان نیستند، در شمار غیراصلاح طلبان هستند؟ آیا علی مطهری که عنوان اصولگرایی را دارد، بیشتر اصلاح طلب تر است یا امثال عارف که در طول دو سال گذشته، یک نطق نداشته اند؟! خنده دار نیست که سخنرانی ها، مناظرات و اظهارات جنجالی روحانی پیش از انتخابات را آنقدر بی ارزش بدانیم و به جایش، تصمیمات یک شورا و محفل چند نفره را علت پیروزی روحانی بدانیم؟! مگر نه آنکه روحانی در گفتار عمل، به مراتب اصلاح طلبی را بیشتر رعابت کرده تا برخی آقایان؟!
روحانی را اصلاح طلبان به پیروزی رساندند یا محافل چند نفره؟

به گزارش انتخاب، سخنان محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید در مجلس یازدهم که پس از مدتها سکوت منفعلانه خود را شکست و تلویحا رییس جمهور را به قدرناشناسی از اصلاح طلبان متهم کرد و هرگونه سهم خواهی خود و دوستانش را بشدت تکذیب کرد، واکنش گسترده ای درفضای مجازی بخصوص توییتر داشته است که بخشی از پاسخهای قابل انتشار جوانان اصلاح طلب منتشر شده است.

اینکه آیا روحانی به وعده هایش در انتخابات برای ٤ سال آینده پایبند بماند یا خیر موضوعی نیست که بتوان قبل از آغاز دوره جدید ریاست جمهوری وی در مورد آن بررسی کرد چه رسد به قضاوت!

اما برعکس آن، افکار عمومی در مورد محمدرضا عارف قضاوت روشنی دارند، قضاوتی که هر بار که وی با هویت فردی خود در افکار عمومی سنجیده شده نتیجه روشنی داده است و آخرین آن نیز نظرسنجی بود که وی رکورددار دیس لایک شد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید