روزهای پر تنش در انتظار پرسپولیس و هوادارانش !

کدخبر: ۱۷۵۹۶۵
خطر ژوزه همچنان بیخ گوش پرسپولیسی‌هاست و به شدت این باشگاه را تهدید می‌کند. اگر پرسپولیس نتواند در مدت زمانی که فیفا تعیین می‌کند جریمه ژوزه را بدهد علاوه بر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر، حتی ممکن است پروانه حرفه‌ای باشگاه لغو شود.
روزهای پر تنش در انتظار پرسپولیس و هوادارانش !

آخرین رقمی که به عنوان بدهی اعلام شده یک میلیون و ششصد هزار یورو بوده است. رویانیان ادعا می‌کند اصل مطالبات ژوزه تنها ۴۰۰ هزاریورو بوده و هر رقمی که بالاتر از این اعلام شود به خاطر جریمه دیرکرد بوده اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند که اصل این رقم ۷۰۰ هزار یورو بوده است. فارغ از اختلافاتی که در رقم اصل وجود دارد، مشخص است که بخش اعظمی از این بدهی به خاطر جریمه دیرکرد است که می‌توانست با پرداخت به موقع به پرسپولیس تحمیل نشود. البته قسمت بدتر قضیه این است که اگر پرسپولیس در دادگاه CAS هم محکوم شود به این رقم اضافه خواهد شد.

دادگاه CAS بهمن ماه جلسه داشت که پرسپولیس و وکلایش در آن شرکت کردند. قرار بر این بود که رای یک ماهه صادر شود اما دادگاه اعلام کرده بود که به علت سنگین بودن و پیچیده بودن پرونده اعلام حکم نهایی بیشتر طول خواهد کشید. حالا گفته می‌شود که در مرداد ماه رای نهایی صادر می‌شود. رای نهایی که مطمئنا رقمی بسیار سنگین در حدود ۶ تا ۷میلیارد خواهد بود و نهایت زمانی که به پرسپولیس برای پرداخت این رقم داده می شود یک ماه است. به علت بالا بودن و سنگین بودن پرونده و ناتوانی پرسپولیسی ها در پرداخت آن اصلا بعید نیست که پروانه حرفه ای باشگاه لغو شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید