میلیونرهای چینی به کجا مهاجرت می‌کنند؟

کدخبر: ۱۷۶۰۲۰
بررسی های نشان می دهد میلیونرهای چینی علاقه دارند به آمریکا مهاجرت کنند.

به گزارش خبرآنلاین، میلیونرهای چینی به عنوان مفصد مهاجرات علاقه زیادی به کشورهای کانادا و انگلیس نشان دادند اما همچنان آمریکا برای این افراد جایگاه دیگری دارد.

تحقیقاتی در زمینه میزان مهاجرت چینی هایی که با ارزش پول بین ۱۰ میلیون الی ۲۰۰ میلیون یوان(۱.۵ الی ۳۰ میلیون دلار) دارند، صورت گرفته است. در حال حاضر آمریکا سه سال متوالی پرطرفدار ترین مقصد برای این افراد محسوب می شود که بعد از آن کانادا و انگلیس جزو مقصدهای پرطرفدار قرار گرفته اند.

کیفیت آموزش و قیمت مسکن در کانادا نسبت به سال های گذشته معقول تر به نظر می رسد و به همین دلیل رتبه این کشور از انگلستان بالاتر رفت تا به عنوان دومین مقصد پرطرفدار انتخاب شده باشد. لس انجلس، سیتل، سانفرانسیسکو و نیویورک شهرهایی هستند که میلیونرهای چینی برای سرمایه گذاری سفر می کنند اما پس از روی کار آمدن ترامپ شهرت این شهرها میان میلیونر های چینی به شدت کاهش پیدا کرده است.

میلیونرهای چینی بیشتر به دنیال محیط مناسب و با آرامش برای زندگی هستند به طوری که در حال حاضر برخی از آنها از محیطی که در آن زندگی می کنند راضی نیستند.

از طرف دیگر کاهش ارزش یوان نیز این افراد را نگران کرده است.پس از افت ارزش یوان به کمترین میزان خود در ۸ سال اخیر آن ها نگران ارزش یوان در بازارهای جهانی هستند. این در حالی است که در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۷ یوان مجدد روندی صعودی به خود گرفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید