نمی توان فعالیت های دانشگاه آزاد را نادیده گرفت!

کدخبر: ۱۷۶۰۷۲
رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار استاد تمام وقت در دانشگاه آزاد گفت: تلاش‌های روسای سابق دانشگاه آزاد ستودنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اولین جلسه هیات رئیسه که صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد یکی از دستاورد‌های ارزشمند نطام مقدس جمهوری اسلامی است که نفس گرم مقدس امام خمینی به عنوان پشتوانه و سران سه قوه در زمان حیات امام داشتند و در راس آنها مرحوم هاشمی زحمات زیادی کشیدندند.

وی با بیان اینکه آقایان جاسبی، میرزاده و نوریان هریک به سهم خودشان فعالیت‌های خوبی کردند، تصریح کرد: مردم هیچ ملتی به اندازه ایران طالب علم نیستند و اکنون از نظر تعداد دانشجو جز چند کشور اول دنیا هستیم.

رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رهبری به دانشگاه آزاد عنایت ویژه‌ای دارند که باید این مرکز پاسخگوی علم و فناوری و اقتصاد دانش محور باشند،  قریب به ۷۰ هزار استاد و تمام وقت و خانواده‌ آنها و مردم ولی نعمت ما هستند که رابطه‌ای دور و نزدیک با این دانشگاه دارند و نگاه ما جهت گیری رهبری است.

وی افزود: از امکانات دانشگاه آزاد استفاده بهینه شده و نباید افرادی که سال‌ها زحمت کشیدند کنار کشیده شوند و در این دانشگاه به روی همه باز است که باید از همه نخبگان استفاده کرده و از رشته های کاربردی برای تقویت این مرکز آموزشی استفاده کنیم.

ولایتی یادآور شد: دانشگاه آزاد از پول مردم ساخته شده است و آقای نوریان به سمت دبیرکلی هیات موسس باقی می‌مانند و افراد مختلف بدون دلیل از این دانشگاه کنار گذاشته نمی شوند که من امیدوارم شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس جدید دانشگاه آزاد را تایید کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید