معجون جوانی کمک حال پرسپولیس

کدخبر: ۱۷۷۲۶۳
برانکو برای سومین فصل متوالی، لیگ را با پرسپولیس استارت زد و در اولین مسابقه از لیگ هفدهم موفق شد برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود
معجون جوانی کمک حال پرسپولیس

سرمربی کروات پرسپولیس در لیگ پانزدهم که برای نخستین بار این تیم را مطابق میل خودش بسته بود، میانگین سنی ترکیب اولیه‌ای که در شروع لیگ به میدان فرستاد، 25.8 ساله بود. حتی ترکیب یازده نفره سال قبل پرسپولیس هم در نخستین بازی مقابل سایپا، معدل سنی 25.9 سال را داشتند. ولی میانگین سنی بازیکنان فیکس امشب پرسپولیس مقابل فولاد به عدد 25.6 سال رسیده است.

پرسپولیس لیگ هفدهم و بازی با فولاد را با ترکیب علیرضا بیرانوند(۲۴ سال)، شجاع خلیل زاده(۲۸ سال)، حسین ماهینی(۳۰ سال)، محمد انصاری(۲۵ سال)، صادق محرمی(۲۱ سال)، محسن ربیع خواه(۲۹ سال)، فرشاد احمدزاده(۲۴ سال)، محسن مسلمان(۲۶ سال)، وحید امیری(۲۹ سال)، مهدی طارمی(۲۵ سال) و علی علیپور(۲۱ سال) استارت زند. این در حالی است که پرسپولیس نسبت به نخستین دیدار فصل قبلش از هشت بازیکن یکسان بهره می‌برد که همین هشت بازیکن هم نسبت به سال قبل، یک سال پیرتر شده‌اند. ولی سه تغییر دیگر برانکو، میانگین سنی تیمش را سه‌دهم کاهش داده است. حضور فیکس شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی و مهدی طارمی نسبت به نخستین دیدار فصل قبل، دلیل جوان‌تر شدن تیم برانکو شده‌ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید