خوش بینی وزارت ورزش به گرفتن حق پخش از صدا و سیما

کدخبر: ۱۷۷۹۸۹
دوباره داستان کهنه حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال از سر گرفته شده است. این بار البته مسوولان پرسپولیس و استقلال و البته وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خوشبینانه‌تر از هر زمان دیگری در مورد احتمال حل معضل و دریافت حق پخش تلویزیونی حرف می‌زنند اما جلسه اول دیروز که بین مدیران فوتبال و رسانه ملی برگزار شد بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید با این حال مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان از به نتیجه رسیدن جلسات و دریافت حق پخش از صدا و سیما خوش بین است
خوش بینی وزارت ورزش به گرفتن حق پخش از صدا و سیما

داوود عزیزی گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بین نماینده وزارت ورزش و سازمان صداوسیما برگزار شد و در سه ساعتی که این جلسه طول کشید به روند قابل قبولی رسیدیم. این جلسه درخصوص بند پ ماده 92 برنامه ششم توسعه و درباره حق پخش تلویزیونی برگزار شد.

عزیزی گفت: کارگروهی با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، سازمان صداوسیما و معاونت قوانین تشکیل شده و ماموریت این کارگروه این است که این موضوع را به نتیجه برساند. پیشنهادات و نظراتی از سوی اعضای این کارگروه مطرح شده و قرار است در جلسه هفته آینده که دوشنبه برگزار خواهد شد بیشتر در این خصوص تصمیم‌گیری شود. براساس این ماده برنامه ششم بحث حق پخش تلویزیونی باید حتما اجرایی شود و تلاش ما نیز این است که بحث برد-برد برای وزارت ورزش و سازمان صداوسیما باشد.

معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که از جامعه ورزش چه کسانی در مراسم تحلیف رییس‌جمهور حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت 5 تا 8 برگزار خواهد شد و ورزشکاران ارزنده ما همچون کیمیا علیزاده، حسن یزدانی، کیانوش رستمی و علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در این مراسم حضور خواهند داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید