کدام ورزشکاران به مراسم تحلیف رئیس جمهور می‌روند؟

کدخبر: ۱۷۸۲۰۰
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا( ۱۴ مرداد ماه) با حضور دست کم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که برخی از ورزشکاران مطرح ایران نیز در این مراسم حضور دارند.
کدام ورزشکاران به مراسم تحلیف رئیس جمهور می‌روند؟

داوود عزیزی مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان دراین رابطه می گوید: «بعضی قهرمانان و چهره های نامی  ورزش کشور در آئین تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت. تاکنون حضور امیر قلعه نویی، علی دایی و علی پروین مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، کیانوش رستمی و بهداد سلیمی قهرمانان المپیک در رشته های کشتی و وزنه برداری، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیک تاریخ ورزش زنان ایران در المپیک  ریو در این مراسم  قطعی شده است.»

سهمیه ورزشکاران در آیین تحلیف رئیس جمهوری ۲۰ نفر بود که به دلیل افزایش حضور میهمانان خارجی و محدودیت های مجلس شورای اسلامی فقط ۱۰ چهره ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

گفتنی است علی کریمی هم از مدعوین مراسم تحلیف رئیس جمهور بود که بنا به دلایلی شخصی از حضور در این مراسم انصراف داد. او معتقد است مراسم هایی از این دست جای اهالی سیاست است نه ورزش!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید