ترفند جدید پیروزی در لیگ برتر فوتبال ایران

کدخبر: ۱۷۸۳۸۹
تغییر توپ های لیگ برتر باعث شده تا شوت های از راه دور نقش تعیین کننده ای در نتایج مسابقات داشته باشد.
ترفند جدید پیروزی در لیگ برتر فوتبال ایران

گل های زیبا با استفاده از شوت های از راه دور یکی از جذابیت های لیگ هفدهم است. در هفته اول مسابقات نزدیک به 8 گل با استفاده از این شوت ها به ثمر رسید و در هفته دوم نیز 6 گل با استفاده از شوت های از راه دور رخ داد؛ اتفاقی که ارتباط مستقیم با کیفیت و جنس توپ های جدید فوتبال ایران دارد.

گادوین منشا با یک ضربه از راه دور اولین گل از راه دور این هفته را روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و فرزاد حاتمی در همین بازی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه این گل را جبران کرد تا اولین بازی هفته، دو گل از راه دور داشته باشد.

لوسیانو پریرا مهاجم نفت آبادان برابر سایپا با استفاده از یک ضربه ایستگاهی یکی از گل های زیبای هفته را به ثمر رساند. پیام ملکیان بازیکن سیاه جامگان نیز برابر سپیدرود رشت با شوت از راه دور دروازه قرمزهای رشتی را باز کرد تا شب اول هفته دوم، مملو از گل های زیبا باشد.

محمد قاضی در دیدار پرگل پدیده برابر سپاهان اولین گل از راه دور شب دوم مسابقات هفته دوم را به ثمر رساند. مهدی رجب زاده نیز برابر گسترش فولاد با یک ضربه از راه دور زننده یکی از جذاب ترین گل های هفته بود تا هفته دوم مسابقات نیز با 6 سوپر گل به پایان برسد.

این تعداد گل زیبا با توجه به کیفیت توپ های جدید لیگ برتر، طی هفته های آینده تبدیل به اتفاقی معمولی خواهد شد و با ادامه حضور این توپ ها، شوت از راه دور سهم زیادی در گل های به ثمر رسیده لیگ برتر خواهد داشت.

- ورزش سه 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید