راه نجات مهدی قائدی در فوتبال ایران چیست؟‌

کدخبر: ۱۷۹۲۵۶
پی بردن به استعداد فوق‌العاده نهفته در ساق‌های مهدی قائدی، مثل تشخیص روز از شب ساده است اما آیا می‌توان انتظار داشت که مسیر پیشرفت فوتبالی این بازیکن، بدون مزاحمت عوامل بیرونی به صورت خطی ادامه پیدا کند؟‌
راه نجات مهدی قائدی در فوتبال ایران چیست؟‌

 از حاشیه و هیاهو، به عنوان تهدیدکننده این استعداد جوان نام برده می‌شود اما قانون سربازی می‌تواند بزرگ‌ترین مانع برای رشد این بازیکن باشد. او حالا 17 ساله است و از آن‌جایی که برای پیوستن به استقلال تحصیل را رها کرده، یک سال دیگر مشمول خدمت سربازی خواهد شد و چاره‌ای به جز بازی در یک تیم نظامی نخواهد داشت. مهدی می‌تواند در ماه‌های باقی‌مانده تا قبل از مشمول شدن، تحصیل را جدی‌تر بگیرد و سربازی را حداقل برای چند سال به تاخیر بیاندازد اما معاف‌شدن از سربازی برای قائدی جوان، به معادله‌های پیچیده‌تری پیوند خورده است.

قائدی دیر یا زود سرباز خواهد شد تا این قانون، به بلعیدن استعداد‌های بیشتری مشغول شود. یک انتقال زودهنگام به اروپا، می‌تواند راه نجات بعدی قائدی باشد. درست مثل اتفاقی که برای سردار آزمون رخ داد. فاصله پدیده استقلال با اروپا اما بسیار زیاد به نظر می‌رسد. استقلالی‌ها برای آینده باشگاه، روی هافبک مهاجم شماره 16 حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند اما آن‌ها قبل از هر چیز، باید این بازیکن را از چنگال سربازی نجات بدهند. از قانونی که شاید مثل یک سرعت‌گیر، در مسیر این فوتبالیست بادپا قرار بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید