وزیر بهداشت: منتظر تدوین سیاست های کلی دولت دوازدهم هستیم

کدخبر: ۱۸۰۷۱۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حوزه بهداشت و درمان منتظر هستیم سیاست های کلی دولت دوازدهم مشخص شود و بدانیم منابعی که وجود خواهد داشت چه مقدار خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه دومین نشست هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران افزود: در مورد تدوین سیاست های دولت دوازدهم باید حتما مطالعات لازم صورت گیرد و به دور از هر نوع شتابزدگی این سیاست ها تدوین شود.

وی ادامه داد: در این راستا رئیس جمهوری امروز بحث های جدی و بسیار عمیقی در حوزه سیاست های پولی و اقتصادی را شروع کردند و امیدورایم که زودتر به جمع بندی برسند تا تقریبا تکلیف هر کدام از دستگاه ها مشخص شود.

هاشمی اظهار کرد: اکنون خبر تازه ای ندارم جز آنکه روز پزشک را به همه همکارانم تبریک بگویم و آرزوی بهروزی برای آنان داشته باشم.

وی اضافه کرد: آرزو دارم جامعه پزشکی بتواند همچنان که مورد احترام مردم است، از این فرصتی که خداوند در اختیارش قرار داده برای خدمت بیشتر به هموطنانمان حداکثر استفاده را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 253 رای موافق 18 رای مخالف، 14 رای ممتنع و 3 رای باطله از 288 نماینده حاضر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دوازدهم انتخاب کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید