آمار نا امید کننده از حضور جباری در استقلال

کدخبر: ۱۸۰۸۸۵
هافبک استقلال که با مبلغی سنگین جذب این تیم شده در چند بازی اخیر که برای این تیم به میدان رفته آمار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است.
آمار نا امید کننده از حضور جباری در استقلال

مجتبی جباری هشت محبوب استقلالی ها یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات با فشار هواداران به استقلال آمد. زمانی که خبری از مذاکره با جباری نبود کانال های هواداری استقلال از کادرفنی درخواست داشتند او را به این تیم  بیاورند که بالاخره منصوریان تن به خواسته آنها داد و شماره 8 محبوب آبی ها بعد از 4 سال به خانه اش برگشت.

از همان ابتدا که جباری به استقلال آمد خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند او دیگر بازیکن 90 دقیقه نیست اما می تواند به عنوان یک ذخیره طلایی در دقایقی از نیمه دوم وارد زمین شود و در روند تهاجمی تیم نقش موثری داشته باشد.

 جباری در بازی اول به دلیل این که به لیست اضافه نشده بود برابر صنعت نفت بازی نکرد ولی از بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر نامش به لیست آبی ها اضافه شد. او در این بازی از دقیقه 66 وارد زمین شد و روند امیدوار کننده ای به حملات استقلال داد. او سپس در بازی با تراکتورسازی که استقلال تنها برد فصلش را بدست آورد  در دقیقه 85 وارد زمین شد و طبیعی بود که در این دقایق کم تنها این فرصت را داشت که بازی را آرام کند تا از فشار حملات قرمز پوشان تبریزی کاسته شود.

اما منصوریان در تصمیمی عجیب در بازی با سایپا جباری را از ابتدا به زمین گذاشت و عجیب تر این که او در پست امید نورفکن به بازی گرفته شد، یعنی در کنار روزبه چشمی تا بتواند بازیسازی را از عقب زمین شروع کند. او در طول 90 دقیقه بازی نتوانست نمایش موثری در ترکیب تیمش داشته باشد و البته در دقیقه 89 جای خود را به جابر انصاری داد.

 جباری در بازی با پدیده هم از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت و عجیب این که منصوریان ترجیح داد در این بازی سرور چپاروف، بهترین بازیکنان تیمش در 4 هفته ابتدایی را نیمکت نشین کند. جباری در این بازی هم در تغذیه مهاجمان استقلال ناکام بود  و منصوریان مجبور شد در دقیقه 55 فرشید اسماعیلی را جانشین او کند.

جباری در طول این هفته ها  اصلی ترین حامی منصوریان نیز بوده  و کادر فنی استقلال را پرتلاش و مثبت ارزیابی می کند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید