تردید کی روش برای استفاده از دو بازیکن

کدخبر: ۱۸۱۶۴۰
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز و از ساعت16:30 دقیقه مقابل تیم کره جنوبی بازی حساسی را برگزار خواهد کرد.در این بازی سرمربی تیم ملی برای پست هافبک دفاعی از یکی از دو بازیکن تیمش بازی خواهد گرفت.
تردید کی روش برای استفاده از دو بازیکن

دو بازی آندرانیک تیموریان، دو بازی امید ابراهیمی، سه بازی احسان حاج‌صفی و یک بازی علی کریمی. این‌ها بازیکنانی هستند که در کنار سعید عزت‌الهی به عنوان هافبک دفاعی در 8 بازی ایران در دور دوم مقدماتی جام جهانی بازی کرده‌اند آندو در دو بازی اول مرد اول خط میانی کارلوس کی‌روش بود. ناآمادگی او و خواست کی‌روش برای استفاده از بازیکنان جوان‌تر آندورا از تیم ملی دور کرد. 

بازی با ازبکستان در دور رفت، کی‌روش با قرار دادن حاج‌صفی به عنوان هافبک دفاعی همه را شگفت‌زده کرد و البته حاج‌صفی هم یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه کرد و خودش هم راضی به این تغییر پست در تیم ملی بود چرا که میلاد محمدی جایگاهش در دفاع چپ را به هیچ بازیکنی نمی‌باخت. 

امید ابراهیمی پیش از دعوت علی کریمی به تیم ملی انتخاب بعدی کی‌روش بود که در دو بازی هم به صورت ثابت بازی کرد. بازی رفت برابر سوریه و بازی برگشت برابر چین. مصدومیت ابراهیمی هم فعلا او را از تیم ملی دور کرده و تنها انتخاب‌های کی‌روش برای بازی فردا از بین سعید عزت‌الهی، علی کریمی و احسان حاج‌صفی خواهد بود. جایگاه عزت‌الهی از آن جا که در همه بازی‌های تیم ملی به صورت ثابت بازی کرده با وجود بازی نکردن برای تیم باشگاهی‌اش خدشه‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

 انتخاب دوم بین حاج صفی و کریمی خواهد بود. کریمی هم فعلا بدون تیم است و با وجود آغاز لیگ‌های اروپایی هنوز در هیچ بازی‌ای حضور نداشته است. حاج‌صفی اما روزهای خوبی در پانونیوس یونان گذرانده و در آخرین بازی هم گل زده است. کفه آمادگی روی کاغذ و برای آن‌ها که تمرین‌های تیم ملی را ندیده‌اند به نفع حاج‌صفی سنگینی می‌کند، اما کی‌روش معمولا به آن‌چه در باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد کاری ندارد و براساس برنامه و تمرینات خودش ترکیب‌ را می‌چیند. بازی کردن کریمی که به تازگی راهش را به تیم ملی باز کرده هم اصلا بعید نیست و باید منتظر بازی فردا ماند و دید زوج عزت‌الهی در هافبک دفاعی چه کسی خواهد بود.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید