از این نرم‌افزار مشاوره تناسب اندام بگیرید

کدخبر: ۱۸۱۷۰۲
شرکت هلندی TomTom که در زمینه طراحی نرم‌افزارهای مختلف و ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد، نرم‌افزاری طراحی کرده که می تواند سن فیزیولوژیک افراد را با توجه به تناسب اندام افراد اندازه گیری کند.
از این نرم‌افزار مشاوره تناسب اندام بگیرید

طراحی نرم‌افزار جدید شرکت تام تام (TomTom) بر اساس اندازه‌گیری متریک است که در آن اطلاعات جسمانی افراد و میزان اکسیژن مصرفی آن‌ها را حین ورزش، بررسی و با میانگین جهانی مقایسه می‌کند. هدف این شرکت از طراحی این نرم‌افزار، دادن انگیزه به افرادی است که نگران سلامتی و تناسب اندام خود هستند.

گفته می‌شود این نرم‌افزار، در ساعت‌های هوشمند Spark ۳ Cardio و Adventurer این شرکت، نصب شده است. TomTom قصد دارد از طریق این نرم‌افزار، تمرینات ورزشی مناسب را طبق مشخصات فردی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تشخیص سن فیتنس (fitness age) در دنیای گجت‌های پوشیدنی، طراحی جدیدی محسوب می‌شود. بد نیست بدانید، سالن‌های بدن‌سازی، مقیاس‌های مختلفی برای تشخیص آن دارند. 

پیش از این، شرکت‌های گارمین و فیت‌بیت اعلام کرده بودند که قصد دارند در سال جاری میلادی، گجتی پوشیدنی طراحی کنند، تا از طریق اندازه‌گیری میزان اکسیژن مصرفی افراد حین تمرینات ورزشی، سن فیتنس آنان را تخمین بزند. حال، شرکت TomTom نرم‌افزار خود را طراحی و تا ماه اکتبر روانه بازار می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید